ING system failure | Profil

Sistemul informatic al ING (Home Bank, carduri, POS-uri, ATM) a cazut din nou, ieri

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-10-12 17:08

Sistemul informatic al ING a avut din nou probleme de functionare pe parcursul zilei de ieri, cand atat aplicatia de internet banking (Home Bank), cat si cardurile, POS-urile si ATM-urile bancii olandeze nu au putut fi utilizate, conform plangerilor clientilor pe pagina Facebook ING Web Cafe.

Clientii bancii spun ca nu au fost informati nici de data aceasta despre problemele in functionarea serviciilor, asa cum s-a intamplat si in 10 septembrie, cand serverele bancii au fost afectate de un exercitiu de stingere a incendiilor la centrul sau de date (data center), astfel ca au fost pusi in situatii neplacute de a nu putea plati cu cardul la POS-urile magazinelor sau de a nu putea retrage bani la bancomate.

Pe pagina Facebook ING Web Cafe nu a aparut niciun anunt pe parcursul zilei de ieri despre problemele in functionarea serviciilor bancii.

“Probleme? Iar? Iar picat homebank-ul? E picat tot, POS, Homebank, nu merge sa scoti nici bani. Bineinteles ca nu e nici un anunt despre problema. Bravo ING!”, se plangeau clientii ING ieri in jurul orei 9 dimineata.

“Stim de situatia aparuta si lucram intens la remediere!” a venit raspunsul bancii.

“Asta e una, stai sa vezi ca nici bancomatele nu functioneaza :) care iar.. de la evenimentul din "sambata mare" ING merge ca dracu` daca merge...

ING: Stim ca este o perioada putin mai dificila si te intelegem perfect! Speram sa nu ramai prea mult timp suparat pe noi! :(

“Nu am de ce sa fiu suparat, insa lucrurile se tot aduna, O mandatare pe cont a durat aproape 2 saptamani si jumatate... Hilar, asa-i?”

“Nici la Mega nu merg cardurile, noroc ca am avut bani cash. De la sambata gazata am backup in alta banca:

ING Web Café: Te intelegm si stim cat este de neplacut! :( Nimeni nu isi doreste aceste nefunctionalitati, insa, uneori, ele nu pot fi preintampinate! Speram sa nu-ti pierzi increderea in noi, chiar ne dorim sa rezolvam rapede, repede!

“Bun, dar ar fi fost potrivit sa anuntati clientii cumva ..de cand cu robotii telefonici pierzi o groaza de timp pana iei legaura cu cineva sa te lamureasca.

ING Web Café: Suntem constienti cat este de important sa fim informati in timp real, insa noi suntem aici sa oferim suportul de care ai nevoie pentru a nu intampina dificultati! Iti multumim tare mult pentru intelegere si sugestie!

“La mine a funcționat să scot bani de la un bancomat BCR. Poate poți încerca așa.”

ING Web Café: Ce bine ca ai reusit! Te asteptam in privat pentru returul comisionului

“Ce ar fi sa cumparati niste servere fabricate dupa anul 2000 si sa angajati niste it-isti care au trecut de deja de Windows 95? Nu stiu, zic si eu, poate incep sa se intample mai rar fail-urile astea.”

Problemele se pare ca au continuat pe parcursul intregii zile, intrucat clientii ING se plangeau si aseara ca nu pot utiliza Home Bank: “De fiecare data cand fac o plata prin homebank primesc acest mesaj!!!! (vezi foto)

ING Web Cafe: Claudia, ne pare rau ca ai dificultati la logare! Vrem sa-ti dam de stire despre pasii pe care ii poti urma temporar, pana gasim o rezolvare: stergerea cookies si a memoriei cache + restart in browser. Sa ai o zi minunata!

“De cand cu "marea picare" constant, cand vreau sa ma loghez primesc acest mesaj: 
 
1 din 3 reusesc sa ma loghez, dar dupa cateva clickuri apare eroarea din nou, delogandu-ma. 
E safe sa fac plati /transferuri in aceasta perioada?

ING: Stim ca apar unele erori si facem tot posibilul sa le remediem. Varianta alternativa este aceea de a incerca logarea dupa cateva minute. Te asiguram ca va functiona atat autentificarea, cat si efectuarea platilor. Speram ca nu esti suparat pe noi. O seara faina!”

Intrebarea mea era daca e safe sa fac operatiuni.

Da, este safe sa faci plati in Home'Bank!

Clientii ING s-au saturat de probleme

“Draga ING, as vrea sa iti "multumesc" public pentru toate cele 3 situatii penibile in care m-ai pus doar in ultima luna! :) Acum 4 saptamani, m-ati pus in imposibilitatea de a face orice plata cu cardul sau de a-mi putea scoate bani de mancare sau de plecare, riscand sa raman intr-un alt oras pentru ca banca pe care ma bazez are probleme; saptamana trecuta, suntem anuntati in supermarket (cu cosul plin) ca platile cu cardurile ING nu vor putea fi efectuate DIN NOU (mai ia-ti o data adio de la mancare); in seara asta, gasesc un batran care are nevoie urgenta de bani plangand la telefonul dintr-un bancomat ING pentru ca nu isi poate scoate banii (desi ii vede pe card) si nimeni de la relatii cu clientii nu ii raspunde! Desi sunt sigura ca muzica pe care i-ati pus-o la telefon l-a binedispus. Da pana cand mai "mere si-asa"? Adio ING, de maine, ramai cu bine.”

ING Web Cafe: Salutare, tuturor! Stim ca a fost o perioada dificila, cu multe provocari pentru noi toti! Acum serviciile noastre sunt functionale si daca mai apar cazuri izolate, ne dorim sa le rezolvam rapid! Astfel, pentru orice dificultate intampinata, scrieti-ne si vom rezolva punctual!

Un raspuns scurt si la obiect, probabil copy-paste dupa atatea altele pe care le-ati dat in ultima perioada miilor de intrebari care au venit catre voi... nu tu implicare, nu tu interes pentru clientii care se bazeaza pe voi. Un mesaj privat macar ma asteptam sa primesc, in care sa cereti cateva detalii despre omul ala, sa vedeti daca i s-a rezolvat problema. Mi-ati mai intarit un pic decizia

Exista probleme cu serviciul de HOME BANK (pe mobil) pentru clientii noi inca de saptamana trecuta. Si nici dvs, nici oamenii din agentii nu pot sa ne ajute. La mesaje nu raspundeti. O sa treaca inca o saptamana pana o sa dati un comunicat cu ce s-a intamplata de fapt acum o saptamana? E normal sa te muti la ING tocmai pentru home banking pe mobil si sa treaca o saptamana fara sa se rezolve problema asta???

ING Web Cafe: Stim ca este o perioada dificila, insa te asiguram ca facem tot posibilul sa rezolvam rapid orice nemultumire! Stim de eroare si lucram la gasirea unei solutii, insa pana atunci, iti recomandam sa reinstalezi app HB Mobile sau sa te loghezi in varianta Desktop. Iti multumim pentru intelegere!

“Eu v-am inteles pana acum.mi s-a intamplat sa nu pot face plati pe home bank,sa nu pot plati o cina la restaurant cu cardul,sa nu pot scoate banii mei de la atm.ma deranjeaza faptul ca nici dupa repetate randuri de probleme,erori si nefunctiinalitati nu ati reusit sa remediati nimic.asta nu denota profesionalism din partea ing.”

Taguri: ING  tehnologii bancare  POS  bancomat  internet banking  social media  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”. Potrivit Gartner, platformele bancare digitale detalii

SIF Oltenia si-a vandut actiunile la BCR

Actionarii Societatii de Investitii Financiare (SIF) Oltenia, condusa de Tudor Ciurezu, au aprobat vanzarea actiunilor detinute la BCR, subsidiara locala a grupului austriac Erste, in  cadrul Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) din 4 octombrie 2018. In informarea transmisa la detalii

Sala Polivalenta din Cluj-Napoca isi schimba numele in BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care mentioneaza urmatoarele: BT este cel mai mare grup financiar din detalii

BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Ultimele Comentarii