ING system failure | Profil

Scrisoarea ING catre clienti, dupa intreruperea sistemelor timp de 12 ore: Ne pare rau ca v-am dezamagit pentru ca nu am comunicat in primele ore dupa incident

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-11 17:20

Scrisoarea ING Bank catre clienti, publicata pe site-ul bancii, dupa incidentul de ieri, cand timp de aproape 12 ore nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, site-ul bancii si serviciul de internet banking:

Buna ziua,

Ne cerem scuze inca o data pentru situatiile neplacute pe care le-ati intampinat pe parcursul zilei de ieri, datorate unor serioase probleme tehnice cu care ne-am confruntat.

Aseara am restabilit accesul la cele mai importante servicii, tranzactiile cu cardul la comercianti sunt disponibile, se pot retrage bani de la bancomate si se pot efectua plati prin ING Home’Bank.

Vrem sa va asiguram inca o data de faptul ca aceasta problema nu a pus niciun moment in pericol banii dumneavoastra, care sunt ca intotdeauna in deplina siguranta.

De asemenea, va datoram si o explicatie cu privire la cauzele acestui incident. Ieri, in timpul unui test planificat al sistemului de stingere a incendiilor din centrul nostru de date, eliberarea gazului Inergen a afectat in mod grav si neasteptat mai multe servere si sistemul de stocare a datelor.

In consecinta, au fost afectate toate serviciile conectate: tranzactiile cu cardul, operatiunile la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare si website-ul www.ing.ro. Ca urmare, o mare parte din tranzactii nu au mai putut fi procesate. De asemenea, si comunicarea cu clientii a fost mult intarziata, tot din cauza imposibilitatii de a accesa baza noastra de date.

Am activat de urgenta procedurile si planurile de recuperare prevazute pentru astfel de situatii. Insa din cauza magnitudinii si complexitatii defectiunilor, din pacate timpul necesar pentru restaurarea activitatii prin sistemul de back-up a fost mai lung decat in cadrul testelor pe care le efectuam regulat.

In clipa de fata finalizam analiza-diagnostic a acestui eveniment exceptional, monitorizam indeaproape evolutia situatiei impreuna cu furnizorii nostri si luam masuri suplimentare pentru a asigura derularea normala a tuturor operatiunilor bancare.

Ne pare rau ca v-am dezamagit pentru ca nu am comunicat in primele ore dupa incident. Insa defectiunea ne-a afectat si sistemele de comunicare (website, sms, mail-uri) – acesta a fost motivul pentru care nu v-am putut trimite mesaje lamuritoare.

Chiar si asa, pentru a raspunde solicitarilor clientilor echipa noastra de Suport Clienti a fost suplimentata in regim de urgenta cu inca 70 de colegi.

Regretam nespus acest incident si neplacerile pe care vi le-a pricinuit, pentru care ne asumam intreaga responabilitate.

Astfel, pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci efectuate ieri va vom returna comisioanele aferente acestor retrageri. Daca indisponibilitatea platilor cu cardul v-a generat cheltuieli suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul *2ING (031 406 2ING) sau contact@ing.ro pentru a discuta solutionarea problemei.

De asemenea, tranzactiile efectuate ieri vor putea fi vizualizate in ING Home’Bank in „tranzactii in asteptare” in cursul zilelor urmatoare.

In final, doresc sa va asigur ca acest incident exceptional (si fara precedent in istoria ING Romania) ne va ambitiona extraordinar de mult sa va demonstram in viitor ca nu v-ati inselat deloc alegandu-ne pe noi.

Cu stima,

Daniel Llano
Head of ING Retail Banking

Sursa: site-ul ING

Taguri: ING  POS  bancomat  internet banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”. Potrivit Gartner, platformele bancare digitale detalii

SIF Oltenia si-a vandut actiunile la BCR

Actionarii Societatii de Investitii Financiare (SIF) Oltenia, condusa de Tudor Ciurezu, au aprobat vanzarea actiunilor detinute la BCR, subsidiara locala a grupului austriac Erste, in  cadrul Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) din 4 octombrie 2018. In informarea transmisa la detalii

Sala Polivalenta din Cluj-Napoca isi schimba numele in BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care mentioneaza urmatoarele: BT este cel mai mare grup financiar din detalii

BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Ultimele Comentarii