ECONOMIE | Stiri economice

SAP intra pe piata de publicitate digitala cu SAP Exchange Media (SAP XM) prin cloud

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-05-30 09:45

SAP lansează Exchange Media, soluţia care va transforma publicitatea digitală, optimizând rata de conversie (comunicat de presa)

SAP SE (NYSE: SAP) intră pe piaţa de publicitate digitală prin intermediul SAP Exchange Media (SAP XM), o reţea media integrată, online, bazată pe platforma SAP HANA, care conectează agenţiile de publicitate cu reprezentanţii publicaţiilor media, prin intermediul cloud.

Platforma SAP XM a fost dezvoltată pentru a maximiza randamentul investiţiilor media ale agenţiilor de publicitate, printr-o reţea media online care să funcţioneze în timp real.

“Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul în care companiile fac marketing în era digitală. SAP XM oferă o eficienţă ridicată, transparenţă, dar şi control pentru pentru cei care vând sau cumpără spaţiu publicitar, printr-o suită integrată de produse”, a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al soluţiei.

Astfel, noua soluţie SAP simplifică procesul actual de achiziţionare a spaţiului publicitar prin asigurarea conectivităţii în timp real ca element-cheie în afacerile media, de la bugete de publicitate şi inventar, la facturare şi încasare.

În plus, clienţii din segmentul de advertising vor putea obţine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicității, transmițând astfel mesajul corect către audiența potrivită, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilităților de identificare a profilului corespunzător oferite de noua platformă SAP. De asemenea, SAP XM asigură creșterea generală a eficienței prin facilitarea unei interoperări unice, în timp real, între publicitari și publisheri, eliminând astfel frauda în acest segment.

Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii şi reprezentanţii companiilor media consideră valoros un nou model de achiziţionare a publicităţii digitale, care conectează direct cumpărătorii şi vânzătorii, reducând rolul intermediarilor prin utilizarea unei soluţii software integrate.

Pentru a înlătura obstacolele întâlnite de clienţi în acest sens, specialiştii SAP XM au lucrat, alături de parteneri selectaţi, la realizarea noului sistem de achiziţionare a publicităţii digitale. Campanii-pilot şi teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) şi Ernst & Young. Printre companiile media şi de publicitate care s-au alăturat acestui demers se numără PubMatic, Vertic, Jung von Matt şi SinnerSchrader.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



Transferul contributiilor de la angajator la angajat va avea aplicabilitate cel putin pana in anul 2020, spune Ministerul Finantelor

În legătură cu ipoteza apărută în mediul de afaceri cu privire la faptul că în anul 2018 s-ar putea renunța la transferul contribuțiilor de la angajator la angajat, Ministerul Finanțelor Publice face următoarele precizări: Măsura privind transferul sarcinii detalii

Sinteza proiectului de buget pentru anul 2018 publicata de Ministerul Finantelor

Ministerul Finanțelor Publice anunta intr-un comunicat ca a publicat proiectul Legii bugetului de stat pentru anul 2018. Acesta poate fi consultat detalii

Posta vrea sa instaleze bancomate

Compania Naţională Poşta Română va valorifica reţeaua de oficii poştale situate în mediul urban, prin oferirea spre închiriere a unor spaţii destinate instalării de automate bancare (ATM) oferind, astfel, clienţilor posibilitatea de a efectua diverse operaţiuni detalii

Guvernul isi majoreaza cheltuielile cu 500 milioane lei, iar veniturile cu 280 milioane lei, printr-o rectificare bugetara

Guvernul isi majoreaza cheltuielile cu 500 milioane lei, mai mult decat veniturile, care cresc cu numai 280 milioane lei, printr-o rectificare bugetara bazata pe cresterea PIB-ului peste nivelul luat in calcul in bugetul initial. Ministerul Finantelor precizeaza ca in urma rectificarii detalii

Ultimele Comentarii