ECONOMIE | Stiri economice

SAP intra pe piata de publicitate digitala cu SAP Exchange Media (SAP XM) prin cloud

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-05-30 09:45

SAP lansează Exchange Media, soluţia care va transforma publicitatea digitală, optimizând rata de conversie (comunicat de presa)

SAP SE (NYSE: SAP) intră pe piaţa de publicitate digitală prin intermediul SAP Exchange Media (SAP XM), o reţea media integrată, online, bazată pe platforma SAP HANA, care conectează agenţiile de publicitate cu reprezentanţii publicaţiilor media, prin intermediul cloud.

Platforma SAP XM a fost dezvoltată pentru a maximiza randamentul investiţiilor media ale agenţiilor de publicitate, printr-o reţea media online care să funcţioneze în timp real.

“Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul în care companiile fac marketing în era digitală. SAP XM oferă o eficienţă ridicată, transparenţă, dar şi control pentru pentru cei care vând sau cumpără spaţiu publicitar, printr-o suită integrată de produse”, a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al soluţiei.

Astfel, noua soluţie SAP simplifică procesul actual de achiziţionare a spaţiului publicitar prin asigurarea conectivităţii în timp real ca element-cheie în afacerile media, de la bugete de publicitate şi inventar, la facturare şi încasare.

În plus, clienţii din segmentul de advertising vor putea obţine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicității, transmițând astfel mesajul corect către audiența potrivită, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilităților de identificare a profilului corespunzător oferite de noua platformă SAP. De asemenea, SAP XM asigură creșterea generală a eficienței prin facilitarea unei interoperări unice, în timp real, între publicitari și publisheri, eliminând astfel frauda în acest segment.

Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii şi reprezentanţii companiilor media consideră valoros un nou model de achiziţionare a publicităţii digitale, care conectează direct cumpărătorii şi vânzătorii, reducând rolul intermediarilor prin utilizarea unei soluţii software integrate.

Pentru a înlătura obstacolele întâlnite de clienţi în acest sens, specialiştii SAP XM au lucrat, alături de parteneri selectaţi, la realizarea noului sistem de achiziţionare a publicităţii digitale. Campanii-pilot şi teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) şi Ernst & Young. Printre companiile media şi de publicitate care s-au alăturat acestui demers se numără PubMatic, Vertic, Jung von Matt şi SinnerSchrader.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



Ministerul Finantelor anunta ca introduce Declaratia Unica pentru persoanele fizice care realizeaza venituri din activitati economice sau alte categorii de venituri

Persoanele fizice care realizează venituri din activități economice sau alte categorii de venituri vor depune la ANAF o singură declarație – Declarația Unică – care cuprinde toate informațiile necesare privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate și detalii

Ministerul Finantelor a imprumutat 2 miliarde euro de pe pietele internationale

Ministerul Finanțelor Publice a împrumutat, în data de 1 februarie 2018, 2 miliarde euro de pe piețele financiare internaționale printr-o emisiune de euroobligațiuni în euro, în două tranșe, din care 750 milioane euro cu maturitatea de 12 ani cu cupon 2,50% și 1,25 detalii

Ministerul Finantelor pregateste noi formulare de plata a CAS si CASS, in locul Declaratiei 600

În contextul prorogării termenului de depunere a Declarației 600, la nivelul Ministerului Finanțelor Publice este în curs de elaborare un proiect de act normativ care să stabilească un mecanism mai simplu de declarare și plată a CAS și CASS datorate de persoanele fizice, detalii

Guvernul a alocat garantii de 2 miliarde lei pentru Programul Prima Casa in 2018

Programul ”Prima casă” continuă și în 2018, cu un plafon alocat al garanțiilor în valoare totală de 2 mld. lei, anunta Guvernul intr-un comunicat, in care arata urmatoarele: Plafonul alocat al garanțiilor care pot fi emise pentru anul 2018 în cadrul detalii

Ultimele Comentarii