BURSA | Profil

Raiffeisen Bank renunta la serviciile de broker pe Bursa

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-12-12 13:47

Incepand de anul viitor, Raiffeisen Bank nu va mai oferi servicii de tranzactionare cu actiuni, titluri de stat si alte instrumente financiare intermediate pe piata bursiera, in numele si pentru clientii sai, anunta banca intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza urmatoarele:

“Continuam eforturile de simplificare a activitatii bancare, in special in contextul noilor reglementari europene care au ca efect cresterea complexitatii si a costurilor aferente serviciului de tranzactionare de instrumente financiare, in conditiile in care cererea pentru astfel de produse ramane modesta pe ansamblul pietei locale. Vom continua sa oferim clientilor nostri fondurile de investitii administrate de Raiffeisen Asset Management si servicii dedicate segmentelor Premium si Private Banking”, a spus James Stewart, vicepresedintele pentru Trezorerie si Piete de Capital al Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank va facilita transferul catre entitati specializate ale grupului Raiffeisen pentru clientii institutii financiare si pentru clientii persoane fizice cu portofolii individuale mari.

“Vom continua sa fim activi pe piata de oferte publice initiale si secundare, cat si in tranzactiile de private equity si M&A, domenii unde observam o cerere in crestere si avem expertiza de calitate si experienta semnificativa”, a precizat James Stewart.

In perioada imediat urmatoare, clientii care utilizeaza produse si servicii Raiffeisen Bank din categoriile mentionate vor fi informati individual despre solutiile si termenele de transfer ale portofoliilor proprii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii