PENSII PRIVATE | Profil

Proiectul Normei privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-31 14:54

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a publicat pe site-ul propriu, www.csspp.ro, în secţiunea Dezbatere Publică, conform principiului transparenţei decizionale, Proiectul Normei privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative.

Noul act normativ va actualiza reglementările existente în prezent cu privire la activităţile de marketing în sistemul pensiilor facultative, aducând îmbunătăţiri în ceea ce priveşte procesul de autorizare sau avizare a entităţilor reglementate şi supravegheate din această piaţă, în concordanţă cu gradul actual de dezvoltare al acesteia.

Astfel, vor fi actualizate condiţiile şi documentele necesare obţinerii autorizaţiei/avizului de către entităţile care funcţionează în sistemul pensiilor facultative, se vor clarifica răspunderile şi obligaţiile ce le revin acestora în cadrul activităţii pe care o desfăşoară şi se vor preciza în mod distinct care sunt faptele ce constituie contravenţii.

Proiectul actului normativ aduce noutăţi în ceea ce priveste autorizarea brokerilor de pensii private pentru desfăşurarea activităţii de marketing al prospectului schemei de pensii facultative prin eliminarea obligativităţii autorizării iniţiale a acestora în Pilonul II. Totodată, se introduc prevederi distincte referitoare la persoana juridică specializată, precum şi condiţiile necesare avizării acesteia.

De asemenea, se vor introduce prevederi referitoare la reavizarea agenţilor de marketing persoane fizice o dată la 4 ani, precum şi interdicţia ca aceştia să fie implicaţi în transferul participanţilor între fondurile de pensii facultative.

La data intrării în vigoare a noului act normativ, se va abroga Norma nr. 10/2006 privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative cu modificările şi completările ulterioare, iar entităţile reglementate prin acest proiect de act normativ vor avea la dispoziţie un termen de 6 luni calendaristice pentru a se conforma prevederilor normei.

Proiectele de acte normative se vor afla în dezbatere publică până la data de 29 aprilie 2011.

Reglementările ce urmează a fi adoptate de către CSSPP sunt publicate pe website-ul propriu, www.csspp.ro, înaintea parcurgerii procedurii de aprobare a acestora în cadrul instituţiei, astfel încât persoanele interesate să poată lua cunoştinţă de conţinutul acestora şi să formuleze eventuale propuneri şi observaţii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank instaleaza in sucursale automate pentru plata facturilor, ratelor si altor servicii

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata care vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de detalii

CEC Bank acorda credite fara comision de analiza pentru proiecte cu fonduri europene

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Astfel, in perioada 9-31 mai 2018, companiile implicate in dezvoltarea de proiecte cu detalii

BCR a acordat de sapte ori mai multe credite imobiliare si de consum decat finantari pentru firme

Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din Romania, a acordat populatiei credite noi de consum si pentru locuinte in valoare de 1,79 miliarde lei, de sapte ori mai multe comparativ cu finantarile pentru firme, care s-au ridicat la doar 259 milioane lei, in primul trimestru din acest detalii

BRD obtine un profit record, dar pierde 10.000 de clienti

BRD a obtinut in primul trimestru un profit net record, de 414 milioane lei la nivel de grup, in crestere cu 25% fata de anul precedent, mai mare decat al Bancii Transilvania, de 389 milioane lei. Pe de alta parte, numarul clientilor BRD a scazut cu 10.000 la finalul lunii martie fata de detalii

Ultimele Comentarii