www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



UniCredit Tiriac Bank vrea ca 10.000 de clienti sa-si acceseze conturile de pe telefonul mobil in acest an

Autor: Bancherul.ro
2012-10-02 15:32
UniCredit Ţiriac Bank mizeză pe 10.000 ce clienţi pentru serviciul de mobile banking până la finalul anului, a declarat astazi Bogdan Spuză, Director Marketing şi Segmente în cadrul diviziei Retail a UniCredit Ţiriac Bank.

UniCredit Ţiriac Bank a lansat aplicaţia de Mobile B@nking, care permite clienţilor să acceseze serviciile bancare în orice moment, având la dispoziţie un telefon mobil cu acces la internet. Potrivit reprezentanţilor băncii, serviciul de Mobile B@nking este implementat pentru aproape orice tip de telefon sau tabletă.UniCredit Ţiriac Bank mizeză pe 10.000 ce clienţi pentru serviciul de Mobile B@nking până la finalul anului, a declarat marţi Bogdan Spuză, Director Marketing şi Segmente în cadrul diviziei Retail a UniCredit Ţiriac Bank.

UniCredit Ţiriac Bank a lansat aplicaţia de Mobile B@nking, care permite clienţilor să acceseze serviciile bancare în orice moment, având la dispoziţie un telefon mobil cu acces la internet. Potrivit reprezentanţilor băncii, serviciul de Mobile B@nking este implementat pentru aproape orice tip de telefon sau tabletă.

Bogdan Spuză a declarat că banca se aşteaptă ca serviciul să fie accesat în primul rând de către clienţii care utilizează serviciul de online banking. Numărul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Ţiriac Bank a ajuns, la jumătatea acestui an, la peste 116.000 de clienţi, dintre care peste 79.000 sunt persoane fizice şi 37.00 persoane juridice.

Clientul poate solicita noua aplicaţie fie într-una din sucursalele băncii, fie prin contul deja existent de Online B@nking, folosind submeniul dedicat. În maximum 48 ore, clientul primeşte, prin sms, din partea UniCredit Ţiriac Bank, datele necesare descărcării aplicaţiei şi validării propriului cont. Aplicaţia securizată este descarcată direct pe telefonul mobil(tableta clientului. Aceasta poate fi descărcată pe aproape orice telefon mobil, indiferent de reţeaua de telefonie mobilă naţională sau din străinătate.

O altă inovaţie aplicată pentru serviciile bancare pe telefonul mobil de la UniCredit Ţiriac Bank, comparativ cu utilizarea unui desktop)laptop, este înlocuirea token-ului cu un program de securitate în aplicaţie. Serviciul de Mobile B@nking este sigur pentru client, dispozitivul de securitate nemaifiind necesar, datorită încorporării acestui program special. Astfel, codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal(telefonul mobil. Accesul la aplicaţie este, astfel, protejat de codul de activare, codul PIN definit de client şi de codul de securitate încorporat în aplicaţie.

În ceea ce priveşte costurile, cu 2 lei pe lună sau gratuit în cadrul anumitor pachete, clientul are acces la conturile sale. Pentru tranzacţiile efectuate prin Mobile B@nking, clienţilor le sunt percepute aceleaşi comisioane aferente plăţilor efectuate prin Online B@nking.

Serviciile bancare la distanţă, Online B@nking(MobileB@nking, îi permit clientului să economisească semnificativ, având în vedere că operaţiunile astfel efectuate sunt gratuite în cazul tranzacţiilor între conturi deschise la UniCredit Ţiriac Bank sau cu 50% mai mici în raport cu cele efectuate la ghişeele băncii în cazul tranzacţiilor către conturi deschise la alte bănci.

Pe piaţa din România există 26 terminale mobile active, din care 4,5 milioane de teleoane cu internet, iar din totalul telefoanelor 2 milioane sunt smartphone-uri.

UniCredit Ţiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeană de top cu reţeaua cea mai extinsă din Europa Centrală şi de Est, numărând peste 3.900 sucursale. Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities România, UniCredit CAIB România, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).