Actele necesare pentru carduri si credite de consum de la BCR pot fi trimise prin e-mail sau curier |
Autor: Bancherul.ro 2012-05-23 10:25 |
|
Banca Comercială Română (BCR) oferă clienților posibilitatea să aplice pentru creditele de nevoi personale sau pentru cardurile de cumpărături fără să se mai deplaseze la bancă. Ei pot solicita creditul prin intermediul Contact Center InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227), anunta banca intr-un comunicat.
Clientul ajunge în unitate doar pentru a intra în posesia banilor/cardului de cumpărături, ulterior obținerii aprobării, și pentru semnarea contractului de credit. Schimbul de documente necesare aprobării creditului/cardului de cumpărături, se face gratuit prin email sau prin curier, în fuctie de opțiunea clientului.
“Clientii către care ne îndreptăm cu această ofertă sunt acei oameni ocupați, care apreciază confortul și care preferă să nu depindă de un program fix. Acești clienți care solicită un credit sau un card de cumpărături prin InfoBCR sunt utilizatori frecvenți de servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS și Click 24 Banking BCR.”, a declarat Bogdan Marin, Director Canale Retail BCR.
Produsele care pot fi achiziționate prin Contact Center BCR sunt creditul de nevoi personale Divers BCR, cardurile de cumpărături BCR Powercard și BCR Wizz Air, precum și produsele de refinanțare a creditelor de consum și a cardurilor de credit de la alte bănci.
Initiativa a demarat in urma cu un an, perioada in care procesul a fost testat si optimizat. De la lansarea serviciului s-au acordat prin telefon credite de peste 3,5 milioane de lei, cererea de produse acordate prin InfoBCR fiind în creștere. Pe viitor oferta de produse de creditare care se pot achiziționa prin Contact Center va fi extinsă și pentru descoperitul de cont.
Clientii care solicita cel mai frecvent aprobarea produselor prin InfoBCR locuiesc in orase mari, au varsta intre 19 si 39 de ani si venituri de peste 2000 lei.
|
|