www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Millennium Bank are Call Center non-stop

Autor: Bancherul.ro
2008-03-10 12:54
Din data de 11 martie Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru clientii băncii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.

Prin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) – clientii persoane fizice pot efectua o gamă largă de operatiuni, beneficiind de asistentă specializată din partea unui consultant Millennium Bank.

Serviciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadentă ale ratelor, efectuarea de transferuri în lei sau în valută, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferentă cardului de credit, închiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate.

Prin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de câte ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile băncii. Apelând numărul de Call Center nu mai este necesară deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate în timp real solicitările clientilor”, a declarat domnul Jose Toscano, Director General Millennium Bank.

Millennium Bank oferă clientilor săi o gamă largă de produse si servicii, destinate să acopere toate nevoile financiare ale acestora. Obiectivul Millennium Bank Romania este acela de a veni în sprijinul clientilor săi. Acest lucru se reflectă atât în oferirea unor alternative de acces la serviciile bancare cât si în crearea unor produse flexibile si competitive, în trend cu piata, promovând o abordare dinamică si inovativă.