Raiffeisen Digital Bank se inchide in Romania din luna martie 2025, a anuntat banca lansata in primavara anului trecut.
"Ne pare rău să vă informăm că Raiffeisen Digital Bank AG își va înceta operațiunile și își va închide activitatea bancară curentă în România începând cu 11.03.2025.
Această decizie a fost luată după o analiză atentă și îndelungată și face parte din eforturile noastre continue de optimizare a serviciilor noastre. Activitatea Grupului RBI în România va fi reprezentată în continuare de Raiffeisen Bank România și filialele sale.
Pentru a continua operațiunile bancare cu Grupul Raiffeisen, puteți deschide un cont prin Raiffeisen Bank România", conform unui anunt al bancii.
"Scopul acestei decizii este de a simplifica structura de afaceri a Raiffeisen Digital Bank și de a ne concentra pe deplin asupra creșterii pe piața noastră principală din Polonia. Toți clienții afectați vor fi informați printr-o notificare separată cu detalii suplimentare.
Mai multe informații pot fi găsite în secțiunea Întrebări Frecvente de pe site-ul nostru.
În cazul în care aveți întrebări, echipa noastră de asistență pentru clienți vă stă la dispoziție pentru a vă răspunde prin chat în Aplicație sau la adresa de e-mail contact.ro@raiffeisendigital.com.", a mai precizat banca.
Clientii nu vor fi transferati la Raiffeisen
"Datorită naturii activității în cadrul Raiffeisen Digital Bank AG, nu vom aplica nicio procedură specială pentru migrarea clienților către Raiffeisen Bank România.
Toți clienții Raiffeisen Digital Bank vor avea posibilitatea de a-și retrage banii din conturi și, pentru fiecare client, va fi stabilit un proces separat cu comunicare personalizată.
Pentru clienții care nu își vor retrage banii în intervalul de timp definit, Raiffeisen Digital Bank va stabili o procedură care să permită acest lucru în termenul extins prevăzut de reglementările corespunzătoare", a precizat banca.
Pana cand se va putea folosit contul si cardul
"Vă puteți folosi contul pentru transferuri până la data închiderii 11.03.2025 17.00 EET/ora României. Puteți continua să utilizați cardul până la 06.02.2025."
Cum îmi pot transfera banii dacă mi-am șters Aplicația?
"Vă rugăm să descărcați din nou Aplicația, să vă autentificați și să efectuați transferul banilor la o altă bancă. Dacă nu vă amintiți codul PIN, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail la contact.ro@raiffeisendigital.com."