www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2022-05-13 16:17

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe Facebook:


"Dragi clienți,


Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.


Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor.


Vă mulțumim pentru înțelegere!"


Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.


"Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar", a comentat cineva pe Facebook.


ACTUALIZARE


Raiffeisen a anuntat, in jurul orei 19, ca aplicatiile functioneaza din nou:


"UPDATE, 19:13 - Incidentul a fost rezolvat. Aplicațiile sunt funcționale."


14.05.2022, ora 13:34


"Nici la aceasta ora nu funcționează online la Raiffeisen.
E cazul sa schimb banca?", ne-a transmis un cititor.


Intr-adevar, conform site-ului Raiffeisen Bank, sectiunea "Disponibilitatea serviciilor", cele trei aplicatii (Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business) apar ca fiind in continuare nefunctionale (vezi foto)


[1]


Conform unei postari pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client ca nici acum nu merge aplicatia, Raiffeisen spune ca in prezent aplicatiile sunt functionale, insa are cateva recomandari:


"In prezent, aplicatiile de internet/mobile banking functioneaza in parametrii normali.


Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.


Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache."