ING Bank a avut din nou probleme cu functionarea aplicatiei de internet si mobile banking Home Bank, care nu a putut fi accesata de clienti, in 19 decembrie 2018, intrucat acestia nu au primit SMS-urile pe telefon necesare logarii in platforma online.
“O parte dintre clientii Home´Bank nu au primit sms de logare in platforma sau de confirmare a platii online timp de 13 minute, situatia fiind identificata si remediate imediat iar sms-urile restante au fost transmise”, spune banca.
Unii clienti ai ING ne-au reclamat insa ca nu au primit SMS-uri pe parcursul intregii zile sau chiar in ultimele 24 de ore.
“De peste o zi nu reusesc sa accesez aplicatia Home Bank, pentru ca nu primesc SMS-ul necesar pentru logare. Am sunat de mai multe ori la call-center-ul ING, dar nu mi s-a rezolvat problema. Mi-au spus ca nu e vina lor, ci a operatorului de telefonie mobila, Telekom, care nu trimite SMS-urile venite de la numere scurte, ca cele de la ING”, s-a plans un client al bancii.
Acesta ne-a precizat ca a reusit sa rezolve problema abia dupa doua zile, dupa ce a facut o reclamatie la ING in acest sens.
ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice. (vezi aici detalii)