Unicredit a avut probleme, pe parcursul zilei de joi, 29 noiembrie, cu serviciile de mobile banking si internet banking, care nu au functionat timp de mai multe ore.
“În acest moment, aplicațiile noastre Mobile Banking și Online Banking sunt indisponibile. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație și vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii funcționării sistemului la parametri normali”, a anuntat banca, intr-un mesaj pe pagina sa Facebook.
Clientii Unicredit s-au plans ca nu au fost anuntati despre incident si ca acesta a durat prea mult, peste 5 ore.
“Niciun comunicat iar situatia nu s-a remediat.”
“alooo.. de mai bine de 5 ore nu functioneaza aplicatia!!! se remediaza sapt asta?!?”
Alti clienti au acuzat banca ca aplicatiile de online banking se strica prea des:
“Exista o saptamana sa fie totu bine?:)”
“In ultima perioada..doar probleme!”
Unicredit a mai avut recent probleme cu functionarea sistemului informatic.
La inceputul lunii noiembrie, Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii. (vezi aici detalii)
Iar in luna septembrie, cardurile Unicredit au fost afectate de o eroare, astfel ca utilizatorii acestora nu pot vedea cati bani mai sunt disponibili pe ele. (vezi aici detalii)
Cele mai mari probleme cu functionarea aplicatiilor de online banking le are insa ING, care de doi ani intampina erori frecvente privind utilizarea Home Bank. (vezi aici detalii)