Aplicatia de online banking a Unicredit nu a functionat in cursul zilei de sambata, 21 iulie, a recunoscut banca, dupa reclamatiile clientilor, la doar doua saptamani de cand avusese alte probleme cu serviciile de internet si mobile banking.
“In cursul zilei de sambata au fost probleme legate de functionalitatea aplicatiei Online Banking. Acestea au fost rezolvate iar aplicatia functioneaza in parametri optimi", a raspuns, luni, Unicredit, unui client care a reclamat pe pagina Facebook a bancii ca nu s-a putut conecta online la contul sau.
Unicredit a mai avut recent probleme cu functionarea platformei de online banking, mai exact in perioda 6-10 iulie.
Astfel, clientii Unicredit s-au plans ca platforma de internet banking si aplicatia de mobile banking nu au functionat zile in sir, de vineri, 6 iulie, pana marti, 10 iulie.
Banca nu a raspuns la intrebarile Bancherul.ro cu privire la ceea ce s-a intamplat si care este situatia in prezent. Dupa cateva zile, Unicredit a respins aceste informatii, sustinand ca aplicatiile de online banking au fost indisponibile doar pentru cateva minute, in 6 iulie. (vezi aici detalii)