www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii ING s-au plans si astazi ca nu pot sa foloseasca serviciul de internet banking Home Bank

Autor: Bancherul.ro
2016-10-03 21:54

Clientii ING s-au plans si astazi ca nu pot sa utilizeze serviciul de internet banking, Home Bank, la fel ca si vineri, cand aplicatia nu a putut fi accesata timp de cateva ore.


Problemele sistemului informatic al ING constinua astfel la aproape o luna dupa ce toate serviciile electronice al bancii (carduri, ATM-uri, POS-uri, internet banking) au cazut timp de aproape 12 ore, in data de 10 septembrie, in urma unui exercitiu de simulare a unui incendiu la data center-ul bancii.


Banca nu si-a anuntat clientii despre problemele de logare in Home Bank si nu a postat un anunt pe pagina sa Facebook despre aceasta problema, ceea ce i-a infuriat pe clienti:


“Trebuie sa fac urgent un transfer, iar Contul meu in Home Bank nu il pot accesa, deoarece pagina nu este disponibila! Prin urmare, va rog sa anuntati de fiecare data pe FB problemele tehnice pe care le aveti si totodata sa oferiti urgent o rezolvare!”, a scris un client pe pagina Facebook ING Web Cafe.


ING a raspuns: “Stim ca au fost cateva dificultati la logare pentru anumiti utilizatori! Ai mai incercat logarea in ultimele minute? Acum functioneaza normal!”


Un alt client se plange ca “aveam o problema de rezolvat la banca, iar raspunsul acestora m-a lasat consternat: Nu ne merg serverele de azi-dimineata. In maxim 1 ora se va rezolva si va vom contacta. Au trecut 6 ore si nimic.”


Altcineva spune: “Cred ca de bun simt ar fi fost sa isi anunte clientii (macar prin email) ca serviciul homebank are probleme. Si eu am fost multumit de serviciile lor din ultimii 7 ani dar acum nu ma mai pot baza pe ele. In ultima luna, peste 50% din incercarile de conectare la serviciul homebank s-au incheiat cu eroare. Nu e normal sa isi faca upgrade in timp ce clientii se bazeaza pe acel serviciu, mai ales daca nu anunta. Eu as fi fost multumit daca mi-ar fi oprit serviciul doua saptamani cu un anunt prealabil decat sa il opreasca fara anunt si sa ma trezesc ca nu pot face anumite tranzactii atunci cand am nevoie. Imi pare rau pentru ei dar eu voi schimba banca pentru ca au m-au dezamagit si nu ma mai pot baza pe serviciile lor. “


Sistemul informatic al ING Bank Romania s-a defectat astazi, in jurul orelor 12-13, astfel ca platile cu carduri, ATM-urile, serviciul de internet banking Home Bank si site-ul bancii nu au functionat timp de aproape 12 ore.


Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)