ASIGURARI | Profil

Primele litigii dintre firmele de asigurari si aigurati solutionate pe cale amiabila prin SAL-Fin

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-18 11:48

Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin) anunță soluționarea pe cale amiabilă a primelor două litigii între asiguraţi şi asigurători, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai adauga urmatoarele:

Primul litigiu a avut ca obiect nemulţumirea unui asigurat cu privire la oferta asigurătorului în ceea ce priveşte cuantumul despăgubirii acordate într-un dosar de daună auto. Al doilea dosar a vizat solicitarea unui consumator privind plata unei penalităţi de către societatea de asigurare, aferentă instrumentării dosarului de daună pentru avarierea parţială a autovehiculului.

Litigiile au fost soluționate în 29 de zile și, respectiv, 51 de zile, termene care au început să curgă de la data la care SAL-Fin a primit dosarul complet al reclamației și a fost desemnat conciliatorul. Procedura aleasă a fost procedura de impunere a unei soluții, iar derularea concilierilor a fost făcută în prezenţa părților.

Hotărârile date de conciliatori nu au fost atacate în termenul legal de 15 zile calendaristice de la data comunicării, prin urmare se constituie de drept cu titlu executoriu.

Accesul la acest tip de serviciu se realizează de către consumatori în mod gratuit prin exprimarea voluntară a acestei opțiuni în scris, direct la sediul SAL-Fin, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare, făcând însă dovada că au încercat în prealabil să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. În cazul în care pentru soluționarea litigiului sunt necesare expertize tehnice, traduceri legalizate și apostilate sau alte probe, costul acestora este suportat de partea din litigiu care le solicită.

Soluționarea litigiilor ce pot apărea între consumatori și entitățile pieței asigurărilor, ale pieței de capital sau ale sistemului pensiilor private autorizate, reglementate și/sau supravegheate de ASF este realizată de către unul dintre conciliatorii independenți și imparțiali înscriși în Registrul Conciliatorilor. Acesta este constituit din persoane fizice cu pregătire și experință profesională atât în domeniul piețelor financiare non-bancare, cât și al soluționării litigiilor pe căi alternative.

SAL-Fin îşi desfăşoară activitatea în str. Steluței nr. 2, sector 1, București.

TELVERDE 0800 825 627, e-mail: office@salfin.ro
Orice alte informații suplimentare se pot regăsi pe www.salfin.ro.

Taguri: Autoritatea de Supraveghere Financiara  ASF  asigurari auto  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania face oferta de preluare a actiunilor minoritarilor la Victoriabank din Republica Moldova

Banca Transilvania (simbol bursier TLV) anunta ca face o oferta de preluare a pachetului de 33% din actiunile Victoriabank din Republica Moldova detinut de actionarii minoritari, dupa ce banca din Cluj a obtinut aprobarile pentru preluarea pachetului majoritar al bancii. Anuntul Bancii detalii

Profit record la Garanti

Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a realizat un profit net consolidat de 143,4 milioane lei în 2017, fiind cel mai bun an al Grupului în detalii

Autentificare prin Face ID in myBRD Mobile

Utilizatorii aplicatiei de mobile banking myBRD Mobile oferita de BRD se pot autentifica pentru a-si accesa contul onlie prin functia Face ID (identificare faciala), daca detin un telefon mobil de ultima generatie iPhone X. Din totalul celor 2,27 milioane de clienti activi ai BRD, detalii

Care a fost pretul platit de OTP Bank pentru Banca Romaneasca

Tranzactia prin care OTP Bank a cumparat Banca Romaneasca de la grupul grecesc National Bank of Greece (NBG) a presupus trei elemente principale de cost: un pret de achizitie, recunoasterea unor pierderi pentru creditele neperformante si rambursarea imprumuturilor subordonate de la detalii

Ultimele Comentarii