ASIGURARI | Profil

Primele litigii dintre firmele de asigurari si aigurati solutionate pe cale amiabila prin SAL-Fin

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-18 11:48

Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin) anunță soluționarea pe cale amiabilă a primelor două litigii între asiguraţi şi asigurători, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai adauga urmatoarele:

Primul litigiu a avut ca obiect nemulţumirea unui asigurat cu privire la oferta asigurătorului în ceea ce priveşte cuantumul despăgubirii acordate într-un dosar de daună auto. Al doilea dosar a vizat solicitarea unui consumator privind plata unei penalităţi de către societatea de asigurare, aferentă instrumentării dosarului de daună pentru avarierea parţială a autovehiculului.

Litigiile au fost soluționate în 29 de zile și, respectiv, 51 de zile, termene care au început să curgă de la data la care SAL-Fin a primit dosarul complet al reclamației și a fost desemnat conciliatorul. Procedura aleasă a fost procedura de impunere a unei soluții, iar derularea concilierilor a fost făcută în prezenţa părților.

Hotărârile date de conciliatori nu au fost atacate în termenul legal de 15 zile calendaristice de la data comunicării, prin urmare se constituie de drept cu titlu executoriu.

Accesul la acest tip de serviciu se realizează de către consumatori în mod gratuit prin exprimarea voluntară a acestei opțiuni în scris, direct la sediul SAL-Fin, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare, făcând însă dovada că au încercat în prealabil să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. În cazul în care pentru soluționarea litigiului sunt necesare expertize tehnice, traduceri legalizate și apostilate sau alte probe, costul acestora este suportat de partea din litigiu care le solicită.

Soluționarea litigiilor ce pot apărea între consumatori și entitățile pieței asigurărilor, ale pieței de capital sau ale sistemului pensiilor private autorizate, reglementate și/sau supravegheate de ASF este realizată de către unul dintre conciliatorii independenți și imparțiali înscriși în Registrul Conciliatorilor. Acesta este constituit din persoane fizice cu pregătire și experință profesională atât în domeniul piețelor financiare non-bancare, cât și al soluționării litigiilor pe căi alternative.

SAL-Fin îşi desfăşoară activitatea în str. Steluței nr. 2, sector 1, București.

TELVERDE 0800 825 627, e-mail: office@salfin.ro
Orice alte informații suplimentare se pot regăsi pe www.salfin.ro.

Taguri: Autoritatea de Supraveghere Financiara  ASF  asigurari auto  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank instaleaza in sucursale automate pentru plata facturilor, ratelor si altor servicii

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata care vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de detalii

CEC Bank acorda credite fara comision de analiza pentru proiecte cu fonduri europene

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Astfel, in perioada 9-31 mai 2018, companiile implicate in dezvoltarea de proiecte cu detalii

BCR a acordat de sapte ori mai multe credite imobiliare si de consum decat finantari pentru firme

Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din Romania, a acordat populatiei credite noi de consum si pentru locuinte in valoare de 1,79 miliarde lei, de sapte ori mai multe comparativ cu finantarile pentru firme, care s-au ridicat la doar 259 milioane lei, in primul trimestru din acest detalii

BRD obtine un profit record, dar pierde 10.000 de clienti

BRD a obtinut in primul trimestru un profit net record, de 414 milioane lei la nivel de grup, in crestere cu 25% fata de anul precedent, mai mare decat al Bancii Transilvania, de 389 milioane lei. Pe de alta parte, numarul clientilor BRD a scazut cu 10.000 la finalul lunii martie fata de detalii

Ultimele Comentarii