ASIGURARI | Profil

Primele litigii dintre firmele de asigurari si aigurati solutionate pe cale amiabila prin SAL-Fin

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-18 11:48

Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin) anunță soluționarea pe cale amiabilă a primelor două litigii între asiguraţi şi asigurători, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai adauga urmatoarele:

Primul litigiu a avut ca obiect nemulţumirea unui asigurat cu privire la oferta asigurătorului în ceea ce priveşte cuantumul despăgubirii acordate într-un dosar de daună auto. Al doilea dosar a vizat solicitarea unui consumator privind plata unei penalităţi de către societatea de asigurare, aferentă instrumentării dosarului de daună pentru avarierea parţială a autovehiculului.

Litigiile au fost soluționate în 29 de zile și, respectiv, 51 de zile, termene care au început să curgă de la data la care SAL-Fin a primit dosarul complet al reclamației și a fost desemnat conciliatorul. Procedura aleasă a fost procedura de impunere a unei soluții, iar derularea concilierilor a fost făcută în prezenţa părților.

Hotărârile date de conciliatori nu au fost atacate în termenul legal de 15 zile calendaristice de la data comunicării, prin urmare se constituie de drept cu titlu executoriu.

Accesul la acest tip de serviciu se realizează de către consumatori în mod gratuit prin exprimarea voluntară a acestei opțiuni în scris, direct la sediul SAL-Fin, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare, făcând însă dovada că au încercat în prealabil să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. În cazul în care pentru soluționarea litigiului sunt necesare expertize tehnice, traduceri legalizate și apostilate sau alte probe, costul acestora este suportat de partea din litigiu care le solicită.

Soluționarea litigiilor ce pot apărea între consumatori și entitățile pieței asigurărilor, ale pieței de capital sau ale sistemului pensiilor private autorizate, reglementate și/sau supravegheate de ASF este realizată de către unul dintre conciliatorii independenți și imparțiali înscriși în Registrul Conciliatorilor. Acesta este constituit din persoane fizice cu pregătire și experință profesională atât în domeniul piețelor financiare non-bancare, cât și al soluționării litigiilor pe căi alternative.

SAL-Fin îşi desfăşoară activitatea în str. Steluței nr. 2, sector 1, București.

TELVERDE 0800 825 627, e-mail: office@salfin.ro
Orice alte informații suplimentare se pot regăsi pe www.salfin.ro.

Taguri: Autoritatea de Supraveghere Financiara  ASF  asigurari auto  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”. Potrivit Gartner, platformele bancare digitale detalii

SIF Oltenia si-a vandut actiunile la BCR

Actionarii Societatii de Investitii Financiare (SIF) Oltenia, condusa de Tudor Ciurezu, au aprobat vanzarea actiunilor detinute la BCR, subsidiara locala a grupului austriac Erste, in  cadrul Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) din 4 octombrie 2018. In informarea transmisa la detalii

Sala Polivalenta din Cluj-Napoca isi schimba numele in BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care mentioneaza urmatoarele: BT este cel mai mare grup financiar din detalii

BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Ultimele Comentarii