BANCI | Ultima Ora

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile (actualizare: problema apare doar la telefoanele mai vechi)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-02-22 09:14

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile, au reclamat clientii bancii, informatie confirmata de operatorii de la call-center-ul bancii.

Acestia spun ca se lucreaza pentru remedierea problemei, insa nu stiu cand se va rezolva eroarea (vezi foto).

Clientii BRD reclama ca nu au fost anuntati ca nu pot accesa aplicatia, iar cand au sunat la call center sa vada ce se intampla, unora li s-a spus ca totul este in regula:

"Nu ma pot conecta la aplicatie. deci nu pot folosi acest serviciu . nu pot transfera bani .sun la banca si ma mint cu nerusinare ca totul e ok.este cea mai proasta aplicatie si cei mai nepoliticosi oameni. as vrea sa i reclam undeva dar sa se intample si ceva", a comentat un client BRD, pe Bancherul.ro.

Clientii BRD au sesizat, si la Reclamatiibanci.ro, ca nu pot accesa aplicatia myBRD Mobile inca de miercuri seara, la ora 7: 

"Nu pot deschide aplicatia... Fac toate platile online, am mare nevoie."

Al client al BRD s-a plans ca nu se poate conecta la aplicatie de o saptamana: "Eroare de comunicatie!" de o saptamana.

BRD nu a publicat nici pe site-ul sau, nici pe Facebook, vreun anunt privind existenta acestei probleme.

Responsabilul cu comunicarea al BRD a raspuns astfel, la intrebarea Bancherul.ro privind problema cu functionarea aplicatiei myBRD:

"Platformele au functionat, nu a existat nicio intrerupere."

Aplicatia myBRD Mobile nu se poate accesa nici la aceasta ora (13).

 

ACTUALIZARE

BRD a precizat, dupa publicarea articolului, ca problemele de functionare ale aplicatiei myBRD exista doar in cazul telefoanelor vechi, cu sistem de operare Android sub versiunea 5.0.

Pe alte telefoane, aplicatia functioneaza fara probleme.

BRD: "Aplicatia MyBRD Mobile functioneaza normal, fara nicio intrerupere. Ultima intrerupere a aplicatiei a fost una programata si a avut loc marti, 27.11.2018, in intervalul 22:00 – 23:30, fiind anuntata in prealabil.

Aplicatia nu mai este insa accesibila versiunilor foarte vechi de Android (anterioare versiunii 5.0), din cauza faptului ca acestea nu mai suporta ultimele update-uri de securitate, implementate la nivel de industrie pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranta a tranzactiilor pentru clientii bancilor.

Aceasta situatie poate insa afecta doar 0,01 % dintre utilizatorii aplicatiei MyBRD Mobile."

Cum se rezolva problema?

- Ce fac, in aceasta situatie, clientii BRD care au telefoane cu Android sub 5.0?

- "Clientii in aceasta situatie ar trebui sa treaca la versiunea de Android 5.0 sau ulterioara", spune BRD.

- Dar atunci de ce nu au fost notificati clientii in prealabil, astfel incat sa aiba timp fie sa-si schimbe telefoanele, fie sa renunte la aplicatie? De ce nici macar nu li s-a spus ca de ieri sau de alaltaieri nu-si mai pot accesa aplicatia? De ce nici macar acum nu li se spune? Si de ce acum se poate descarca aplicatia si pe telefoane cu Android minim 4.0 din Google Play? am intrebat BRD.

Raspunsul nu a mai venit.

Comentarii

Razvan Ionescu
Alternativa MyBRD Mobile
Este clar ca aplicatia MyBRD Mobile nu va mai functiona pe telefoanele/tabletele cu versiuni de Android mai vechi de 5.0. I-au confirmat socrului meu. In general, aceste telefoane/tablete nu pot migra la o versiune mai noua de Android, deci va trebuie o alternativa. Aceasta este BRD NET. DAR, BRD Net nu functioneaza bine sau deloc pe aceste dispozitive mobile, doar pe Laptop sau Desktop. EXISTA posibilitatea de a instala pe telefonul/tableta veche aplicatia "Microsoft EDGE" si puteti intra prin aceasta pe BRD Net. Functioneaza foarte bine.

Radulescu Razvan
My Brd NU Funcționează pe date MOBILE
Minciuni fogonate ca doar pe telefoane vechi. Telefon de 1 an vechime în rețeaua Vodafone și da eroare de conectare de aproape 2 săptămâni. Merge doar conectat pe wifi. Una dintre cele mai prost făcute aplicații de banking pe mobil. Sub orice critica și mai aveți tupeul sa Mințiți lumea cu scuze și informatii false cum ca ar functiona. Cred ca acesta este ultimul motiv și cel care a pus capac. Ma voi muta la o alta banca.

Vasile Coman - Bancherul.ro
probleme aplicatie myBRD
Stimate domnule Radulescu Razvan, daca aveti in continuare probleme cu aplicatia myBRD, va rog sa ma sunati la tel. 0723292899 sau trimiteti-mi e-mail la: vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta sa le rezolvati, impreuna cu BRD.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii