TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Messi si Barcelona sunt cei mai populari si pe canalele de socializare, arata un studiu MasterCard

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-05-25 11:08

Pe măsură ce Europa își îndreaptă atenția către Milano, unde pe 28 mai va avea loc finala UEFA Champions League 2016, între Real Madrid și Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a conturat tendințele de comportament ale suporterilor sportului-rege la nivel european, inclusiv în România, potrivit unui comunicat de presa al MasterCard.

Barcelona este echipa cel mai des menționată de suporterii români în istoria Ligii Campionilor, pe toate canalele de social media. Rivalii londonezi, Chelsea și Arsenal, completează topul celor trei, devansând-o pe Real Madrid, una dintre finalistele acestei ediții a finalei Ligii. Steaua București s-a clasat pe a 10-a poziție în acest clasament, depășind mai multe cluburi, inclusiv cealaltă finalistă a ediției din acest an – Atletico Madrid.

Studiul MasterCard, sponsor oficial și furnizor al serviciilor de plată al Ligii Campionilor, a identificat și cele mai des menționate nume ale fotbaliștilor de-a lungul istoriei competiției. Lionel Messi și-a depășit coechipierii de la FC Barcelona, Neymar și Luis Suarez, devenind cel mai popular jucător în conversațiile purtate în social media. Cristiano Ronaldo s-a clasat pe locul al patrulea, în timp ce ambasadorul MasterCard pentru Liga Campionilor, Gianluigi Buffon, ocupă poziția a șasea în clasament.

Sfertul de finală dintre Barcelona și Arsenal, disputat în ediția de anul trecut a Ligii Campionilor și câștigat de spanioli cu 5-1 după ambele tururi, este cel mai frecvent menționat în conversațiile purtate de suporterii români pe canalele de social media. Finala de anul trecut, în care Barcelona a învins Juventus Torino cu 3-1, s-a situat pe a doua poziție, în timp ce finala ediției 2013/2014 a Ligii, dintre Real Madrid și Atletico Madrid, întânire ce se va reedita sâmbătă, a fost al treilea cel mai des menționat meci din istoria Ligii.

Facebook (63%) este cel mai popular canal de social media printre suporterii fotbalului, mai ales în rândul celor cu vârste între 45 și 54 ani. Italia este lider la acest capitol, cu 81% dintre microbiști preferând această platformă de socializare, urmată de România (78%) și Portugalia (77%).

Studiul Social Fanalytics derulat de MasterCard a subliniat importanța utilizării internetului, 69% dintre suporteri afirmând că și-ar dori să beneficieze de conexiuni Wi-Fi pe stadioane. Italia și Portugalia s-au evidențiat, cu 79%, respectiv 70% dintre microbiști dorindu-și să aibă acces la Wi-Fi pe stadioane - spre deosebire de Germania, unde doar 39% dintre suporteri par a fi interesați de această posibilitate.

Cererea pentru plăți contactless este, de asemenea, din ce în ce mai populară la nivel european, cu unu din trei microbiști afirmând că și-ar dori să vadă această tehnologie implementată pe arenele de fotbal. Peste jumătate (54%) dintre suporterii turci s-au arătat interesați de introducerea plăților contactless pe stadioane, în timp ce românii (54%) și cehii (44%) ar vrea ca acestea să fie dotate cu porți de acces contactless.

Gianluigi Buffon, ambasadorul MasterCard pentru Liga Campionilor, a comentat: “Am plăcerea de a juca fotbal de mai bine de 20 ani, iar impactul pe care l-a avut social media asupra sportului este de neprețuit – îi apropie pe suporteri de jocul pe care îl iubesc și ne permite nouă, ca jucători, să interacționăm cu aceștia la un nivel personal.”

Ann Cairns, Președinte International Markets în cadrul MasterCard, a declarat: “Social media, alături de digital media, continuă să transforme modul în care urmărim, ne împărtășim și ne sărbătorim pasiunile. În contextul în care tehnologia joacă un rol semnificativ în fiecare aspect al vieții noastre, este o evoluție naturală să vedem oamenii transferându-și conversațiile și modurile de a interacționa în mediul digital. Studiul Social Fanalytics arată că, deși canalele pot varia, cel mai important lucru rămâne să interacționăm și să facem parte din conversații. În acest sens, ca și fotbalul, social media doboară granițe internaționale, permițându-le împătimiților să își celebreze pasiunile împreună.”

Dintre toate piețele incluse în studiul european, suporterii britanici au generat cele mai multe conversații. Deși a avut doar trei echipe participante în această competiție, Franța s-a clasat pe doi, urmată îndeaproape de Spania.

Studiul a relevat, de asemenea, tonul conversațiilor purtate de microbiști pe canalele de social media. Suporterii din Ucraina sunt printre cei mai optimiști din Europa, pe fondul rezultatelor peste așteptări obținute în sezoanele din 2014/2015 și 2015/2016 ale Ligii Campionilor, când a reușit depășirea fazei grupelor. La polul opus, fanii turci sunt printre cei mai critici la adresa echipelor proprii, urmați îndeaproape de britanici.

Studiul Social Fanalytics a fost derulat pentru MasterCard de către Mortar, la nivelul a 5.000 respondenți din 16 țări europene: Anglia, Germania, Spania, Franța, Olanda, Italia, Turcia, Rusia, Suedia, Portugalia, Grecia, Ucraina, România, Israel, Cehia și Polonia.

Taguri: MasterCard  contactless  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



SIF Oltenia si-a vandut actiunile la BCR

Actionarii Societatii de Investitii Financiare (SIF) Oltenia, condusa de Tudor Ciurezu, au aprobat vanzarea actiunilor detinute la BCR, subsidiara locala a grupului austriac Erste, in  cadrul Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) din 4 octombrie 2018. In informarea transmisa la detalii

Sala Polivalenta din Cluj-Napoca isi schimba numele in BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care mentioneaza urmatoarele: BT este cel mai mare grup financiar din detalii

BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Ultimele Comentarii