BANCI | Interviu

Martin Skopek, BCR: vrem sa dezvoltam canale alternative de distributie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2007-12-19 09:19

Martin Skopek, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, spune ca o deficienta a BCR tine de canalele alternative de distributie, de alternativele de deservire a clientilor, vanzarile bazandu-se inca pe reteaua de unitati. Dezvoltarea canalelor alternative reprezinta, de altfel, unul dintre cele opt mari proiecte de transformare a BCR.

"Am inceput cu serviciile de call center, care sunt cele mai cerute. Este finalizat un prim set de functionalitati legate de operatiunile prin contul curent, dar vor urma si altele. Pentru introducerea unui sistem de tip self-service, disponibil non-stop pe baza de card, facem teste in 20 de unitati pentru a alege masinile care se potrivesc cel mai bine si cred ca vom incheia evaluarile pana la sfarsitul acestui an. La inceputul trimestrului II al lui 2008 vom avea si o oferta de internet banking cu functionalitatile de baza", a declarat Skopek, intr-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Serviciul de call center este externalizat integral. "Am hotarat ca este mai ieftin si mai simplu de operat asa. Noi ne ocupam de training si de supraveghere, concentrandu-ne pe reducerea timpului de raspuns. Deocamdata sunt relativ putini clienti fata de potential."

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

Banca Transilvania despre taxa pe cifra de afaceri: nu vrem sa facem clientilor ceea ce ni s-a facut noua

Banca Transilvania spune ca nu va transfera clientilor taxa de 2% pe cifra de afaceri impusa de Guvern in 2024 si 2025 si 1% din 2026. „In niciun caz nu dorim să creștem prețurile sau marjele clienților existenți. Deci, nu vrem să facem ceea ce detalii

 



 

Ultimele Comentarii