ING system failure | Ultima Ora

ING continua sa aiba probleme cu sistemul informatic, la o luna de la incidentul care i-a afectat centrul de date

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-10-12 17:32

ING continua sa aiba probleme cu functionarea sistemului informatic (Home Bank, carduri, POS-uri, ATM-uri), la o luna de la caderea intregului sistem din ziua de 10 septembrie, cand serverele bancii au fost afectate de un exercitiu de stingere a incendiilor la centrul sau de date (data center).

Pe parcursul zilei de ieri, atat aplicatia de internet banking (Home Bank), cat si cardurile, POS-urile si ATM-urile bancii olandeze au avut probleme de functionare, conform plangerilor clientilor pe pagina Facebook ING Web Cafe. (vezi aici detalii)

"Sunt client ING de foarte multa vreme si imi pare tare rau sa constat ca serviciile sunt din ce in ce mai proaste. M-am intors din concediu si m-am trezit ca anumite plati pe care le-am facut la utilitati nu au fost efectuate. Asa ca, dupa ce m-am certat cu furnizorii m-am gandit sa si verific...Mai mult, atunci cand ati avut marea cadere de servere, nu am fost anuntata defel. Neplacut, avand in vedere ca eram in Albania si am avut nevoie sa platesc cu cardul sau sa scot bani de la ATM. Si ar mai fi ceva: trebuie sa ma loghez de 2 ori pe homebank, prima data ma duce intr-o pagina cu eroare...Neplacut, foarte neplacut", s-a plans un client al bancii.

“Draga ING, as vrea sa iti "multumesc" public pentru toate cele 3 situatii penibile in care m-ai pus doar in ultima luna! :) Acum 4 saptamani, m-ati pus in imposibilitatea de a face orice plata cu cardul sau de a-mi putea scoate bani de mancare sau de plecare, riscand sa raman intr-un alt oras pentru ca banca pe care ma bazez are probleme; saptamana trecuta, suntem anuntati in supermarket (cu cosul plin) ca platile cu cardurile ING nu vor putea fi efectuate DIN NOU (mai ia-ti o data adio de la mancare); in seara asta, gasesc un batran care are nevoie urgenta de bani plangand la telefonul dintr-un bancomat ING pentru ca nu isi poate scoate banii (desi ii vede pe card) si nimeni de la relatii cu clientii nu ii raspunde! Desi sunt sigura ca muzica pe care i-ati pus-o la telefon l-a binedispus. Da pana cand mai "mere si-asa"? Adio ING, de maine, ramai cu bine”, a scris un alt client ING. 

Problemele ING au inceput sambata, 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)

Taguri: banci  ING  carduri  POS  bancomat  ATM  internet banking  mobile banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Jaf la Banca Romaneasca

Un jaf armat a avut loc astazi la o unitate a bancii grecesti Banca Romaneasca din sectorul 4 al Capitalei. Un barbat cu fata acoperita de o sapca a intrat in sediul bancii si a amenintat cu un pistol o casiera a bancii, care i-a dat o suma de bani, dupa care a reusit sa fuga, potrivit detalii

Isarescu: bancherii de la ghisee trebuie sa fie mai bine pregatiti si mai bine platiti; educatia financiara trebuie sa inceapa chiar cu noi

Bancherii de la ghisee trebuie sa fie mai bine pregatiti si mai bine platiti, pentru ca ei sunt interfata cu clientii, carora bancile trebuie sa le recastige increderea pierduta in ultimii ani de dupa criza din 2008, considera guvernatorul BNR, Mugur Isarescu. “Educatia financiara detalii

Subsidiarele Eurobank din Romania (Bancpost si ERB Retail Services) au facut un profit net de 1,3 mil. euro in T1 2017, in scadere cu 78%

Subsidiarele din Romania ale grupului grecesc Eurobank (printre care Bancpost si IFN-ul ERB Retail Services, emitentul cardurilor de credit Euroline), au obtinut un profit net de 1,3 milioane euro in primul trimestru din acest an, in scadere cu 78% fata de castigul de 6 milioane euro din aceeasi detalii

CEC Bank ajuta IMM-urile sa-si gaseasca parteneri de afaceri externi

In vederea sustinerii internationalizarii afacerilor clientilor sau potentialilor clienti IMM, CEC Bank a decis continuarea colaborarii in cadrul consortiului PROSME, in perioada 2017-2018, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza urmatoarele: Astfel, banca continua sa detalii

Ultimele Comentarii