ING system failure | Ultima Ora

ING are in continuare probleme cu functionarea serviciilor, la patru zile dupa caderea intregului sistem informatic timp de aproape 12 ore (update)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-13 16:25

Dupa patru zile de la caderea intregului sistem informatic, timp de aproape 12 ore, ING Bank are in continuare probleme cu functionarea serviciilor sale electronice, in special cu Home Bank, serviciul de internet banking.

Astfel, un client reclama pe pagina Facebook a bancii faptul ca a primi un SMS de la banca in care este anuntat ca i s-a rambursat comisionul pentru retragerea banilor de bancomatul altei banci, insa atunci cand a vrut sa verifice in Home Bank, nu a putut sa se logheze.

Iata mesajul clientului ING:

Primesc SMS de la ING Web Café -
"Dragă Iulian, așa cum ți-am promis, am returnat în contul tău comisioanele pentru retragerile de numerar de sâmbătă. Mulțumim pentru înțelegere și răbdare! Echipa ING"

după care, ca orice român care primește bani, indiferent cât de puțini, mă duc pe HomeBank să verific să văd cât am primit.

Sunt lovit de următorul mesaj - am lăsat și timestamp-ul din partea din dreapta jos.

Repet, ca să nu sun a hater - înțeleg că treceți printr-o perioadă grea, că outage-uri se întâmplă, asta e.
Dar gândiți-vă un pic cum se simte clientul. Măcar puteți da delay la acele SMS-uri până când știți sigur că vă merge platforma, ca să nu intre degeaba."

Alt client ING reclama de asemenea faptul ca nu-i functioneaza Home Bank, dar si ca nu a putut utiliza un automat al bancii (self bank), intr-una din unitati:

"Exista o data estimativa de cand toate serviciile vor redeveni functionale? Am fost intr-un ing office azi si am aflat ca self bank nu merge. In pur stil ing, am aflat asta pe propria piele, introducand cardul in aparat, care aparat l-a inghitit dar nu afisa nimic pe ecran. Dupa vreo 20 de secunde a afisat ceva eroare si a scos cardul. Ce noroc!
De ce nu schimbati mesajul de pe ecran daca serviciul e nefunctional? Am intrebat pe cineva de acolo daca imi poate face un op sa imi transfere bani dintr-un cont in altul si mi-a spus sa incerc online, ca nu exista nici o alta posibilitate. Deci cine nu are homebank acum nu isi poate face transferuri intre conturi si nu are acces la depozite?
Am incercat homebank de pe mobil. Primul cod, prima eroare, linia aceea html pe care o mai aveti intr-o captura mai jos. execution bla bla. Al doilea cod, a doua eroare, alta de data asta. O atasez. Sistemul de operare din telefon este iOS 9.3.4, deci e peste 6.1. Homebank pe mobil merge sau nu merge?
Ce se intampla daca nu am acces la PC? Nu pot face tranzactii? Cat o sa mai dureze situatia asta?”

Reprezentantii ING l-au rugat sa le lase un numar de telefon pentru a-l putea contacta in vederea rezolvarii problemei.

ING a mai precizat, la reclamatia altui client, care nu stia de ce-i dispar banii din cont, neputand vedea tranzactiile efectuate cu cardul, ca “tranzactiile nu pot fi vizualizate corect in Home Bank (se vor actualiza in curand)”.

Alti clienti au reclamat ca serviciul de internet banking nu a functionat nici aseara, in jurul orei 18:
ING Bank Home'Bank:

"Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home'Bank nu este disponibil.
Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca lucram la remedierea acestei situatii."

Astazi nu a functionat nici serviciul de reincarcare a cartelelor de telefon pe Home Bank, a reclamat alt client ING:

"In 13.09.2016 Homebank nu merge pentru reincarcari cartele! Imi dati voi vreuna gratis si nu stiu???? Poate avem curand solutii din partea OJPC ca de la voi NU !!"

ING a raspuns ca "serviciul Home Bank este functional. In rest, probleme pot sa apara izolat, pentru anumiti useri".

Taguri: ING  plati online  tehnologii bancare  POS  bancomat  internet banking  mobile banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Dobanda BNR creste la 2,25%

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a majorat dobanda de referinta cu un sfert de punct, la 2,25%, conform asteptarilor analistilor, in conditiile cresterii inflatiei la 3,32% in decembrie. Si dobanzile la facilitatile de credit si depozit ale BNR au fost majorate tot cu un sfert de punct, detalii

ING transforma in self-bank si ultimele 33 de sucursale proprii

ING Bank anunta ca pana la finalul acestui an isi va transforma si cele 33 de sucursale proprii in unitati tip self-bank, fara ghisee, dupa modelul implementat inca din 2004 in cadrul celorlalte 147 de unitati ING operate in sistem de franciza. Ceea ce inseamna ca toate cele 180 de detalii

Creditele acordate de Patria Bank sunt asigurate de Allianz-Tiriac

În luna decembrie 2017, Allianz-Ţiriac şi Patria Bank au demarat un parteneriat în baza căruia clienţii băncii pot beneficia de protecţie financiară prin intermediul unei asigurări de viaţă de grup Allianz-Ţiriac. Parteneriatul Allianz-Ţiriac - Patria Bank detalii

Banca Transilvania a lansat o aplicatie de plati cu telefonul mobil, o premiera in Romania

Banca Transilvania (BT) a lansat o aplicatie cu care clientii sai pot efectua plati la POS-urile magazinelor cu telefonul mobil, prin sistemul contactless tip NFC, o premiera pe piata bancara romaneasca. Platile cu telefoanele dotate cu NFC se vor face prin intermediul unei aplicatii detalii

Ultimele Comentarii