ING system failure | Ultima Ora

ING are iar probleme cu Home Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-03-26 21:18

ING Bank are din nou probleme cu functionarea aplicatiei de internet/mobile banking Home Bank.

"O parte dintre utilizatorii ING Home´Bank intampina dificultati la logarea in aplicatie. Ne ocupam de solutionarea situatiei pentru acestia. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Puteti utiliza cardurile ING pentru a efectua plati si tranzactii la ATM", a anuntat banca pe pagina sa Facebook, ING Web Cafe.

Dupa aproximativ 15 minute, banca a anuntat ca "serviciul ING Home Bank este din nou functional".

Cu toate acestea, unii clienti s-au plans ca in continuare nu primesc alerte tip push, problema aparuta in urma cu o saptamana, exprimandu-si speranta ca ING nu-i va taxa cu comisionul lunar de 1 leu pentru respectivul serviciu.

"Din nou! Si cam des! Ceva a inceput sa scartaie la ING si e mare pacat! V-ati detasat clar, ani la rand, de alte banci, dar acum serviciile incep sa lase de dorit", a comentat cineva, pe ING Web Cafe.

"Acum o saptamana: Technical fault al ING - 3 million transactions debited twice, in Olanda. Aici, se pare ca infrastructura nu mai face fata cererilor clientilor vostri. Hai ca se poate mai mult de atat, dar totusi, investiti si in tehnologie si in oameni", a comentat altcineva.

"O data la 2-3 luni? Eu nu am probleme! Astept aplicatia NFC", spune al client al ING.

Problemele au aparut de saptamana trecuta.

Joi, un cititor al site-ului Bancherul.ro ne-a semnalat ca nu a reusit sa faca plati in aplicatia Home Bank, in ultimele 24 de ore.

Am verificat informatia la call-center-ul ING, unde ni s-a confirmat ca exista probleme cu trimiterea SMS-urilor cu codul pentru confirmarea platilor, insa clientii bancii pot fi ajutati sa faca platile prin telefon.

Silvia Jalea, purtatorul de cuvant al ING, a admis ca "pe SMS-uri am avut intr-adevar probleme cand, timp de cateva minute, nu s-au trimis mesaje catre anumite retele."

Insa aplicatia Home Bank avea si erori de functionare pe parcursul zilei de joi, dupa cum se vede si din fotografia realizata in acea zi, in cursul utilizarii aplicatiei.

ING avut mai multe probleme in ultimul timp in privinta functionarii aplicatiei Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)

Ultima problema majora a fost vineri, 15 decembrie 2017, cand aplicatia Home Bank nu a functionat normal timp de peste 12 ore. (vezi aici detalii)

(stire in curs de actualizare)

Taguri: ING  

Comentarii

simona
din nou probleme cu homebank
Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme. Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei.

simona
din nou probleme cu homebank
Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme. Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei.

Marius Tanase
Nu am Home Bank ING de mai bine de o săptămână
Am cont in ING pe firmă și de mai mult de o săptămână nu pot folosi aplicația. Am sunat in Callcenter și mi-au spus că nu aș avea deloc Home Bank, deși eu îl folosesc zilnic. In momentul in care i-am sunat, aveam aplicația deschisa. Am ajuns la bancă, au verificat și sunt probleme, dar a trebuit să scot cash și să merg cu sacoșa de bani la băncile angajaților ca sa le plătesc diurnele in euro. Eu renunț sa mai lucrez cu ING-ul din această cauză și pentru faptul că au cel mai prost curs de pe piața.

PAVELMEZES
Nu pot sa cred!
In ciuda evidentei,mi-ar place sa nu pot sa cred! ...si totusi. Sunt client ING de cca 1 an,am decis in final saptamana trecuta sa accesez Homebanking si-mi spune ca "ne pare rau, bla bla bla, cu alte cuvinte,azi nu ai sanse prietene! Merg la banca sa-mi iau cumva extrasele de cont si mi se spune cu tupeu sa le iau de pe aplicatie. insist sa-mi fie trimise pe email,mi se promite ca le voi primi,bineinteles ca le astept si acum zadarnic. Azi incerc din nou si constat cu stupoare ca aplicatia nu functioneaza!!!! Faceti ceva cu ea va rog nu ne mai tocati nervii!!!



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Piraeus Bank, amendata de ANPC pentru ca a aplicat clientilor executati silit dobanzi penalizatoare

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a amendat o banca, fara sa-i dea numele, dar identificata de presa ca fiind Piraeus Bank, pentru ca ar fi perceput clientilor executati silit dobanzi penalizatoare pentru restantele la credite mai mari decat dobanda legala detalii

A picat iar Home Bank la ING

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata. ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de detalii

Bancile bat un nou record la profit: 5,7 miliarde lei, in crestere cu 60%

Bancile romanesti au obtinut un profit net de 5,7 miliarde lei in primele noua luni din acest an, in crestere cu 58% (2,1 miliarde lei) fata de aceeasi perioada a anului precedent, ceea ce reprezinta nou record istoric, conform datelor publicate de BNR. Castigul din primele noua luni detalii

Clientii ING nu primesc SMS-uri de la Digi (RDS - RCS) pentru platile online si utilizarea Home Bank (actualizat)

ING si-a anuntat clientii abonati la Digi (RDS-RCS) ca sunt probleme cu SMS-urile transmise de banca pentru accesul in aplicatia Home Bank si pentru efectuarea platilor online si cu cardul securizate prin 3 D Secure. In consecinta, serviciile de online banking Home Bank, ING Business si detalii