ASIGURARI | Profil

Generali Asigurari avanseaza pe segmentul de viata in S1 2010

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-08-09 11:39

• În primul semestru, asigurările unit-linked au evoluat cu 26,3%. În luna iunie, nivelul primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor de viaţă a crescut cu 106% faţă de iunie 2009
• Profitul companiei s-a dublat în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 18,9 milioane lei
• Generali a plătit în primul semestru cu 17,21% mai multe despăgubiri faţă de perioada ianuarie-iunie 2009

În primul semestru al acestui an, compania Generali Asigurări a obţinut o creştere de circa 2% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 45,3 milioane lei. Cea mai bună evoluţie (+26,3%) a înregistrat-o segmentul de unit-linked, asigurările individuale tradiţionale înregistrând o creştere de 4,7% (până la 26 mil. lei). În luna iunie, vânzările de poliţe de viaţă au atins un nivel record, cu un plus de 106% faţă de perioada similară a anului trecut. De asemenea, numărul de poliţe noi pe categoria de asigurări de viaţă individuale a fost cu 86% mai mare decât în iunie 2009. Rezultatele au fost impulsionate de o ofertă specială, desfăşurată în perioada mai-iunie 2010, prin care Generali Asigurări acorda un bonus de 600 lei pentru servicii de sănătate fiecărui client nou de asigurări de viaţă.

“Unul dintre principalele obiective ale celui de-al doilea trimestru a fost revigorarea segmentului de asigurări de viaţă, lucru care de altfel s-a şi întâmplat. Campania de marketing şi vânzări desfăşurată în perioada mai-iunie a avut rezultate foarte bune atât în ceea ce priveşte numărul de clienţi noi atraşi, cât şi creşterea volumului total de prime brute subscrise pe segment, faţă de perioada similară a anului trecut. Este o confirmare a faptului că publicul răspunde prompt atunci când pachetul de produse şi servicii este într-adevar relevant pentru nevoile personale. Pe viitor vrem să păstrăm aceeaşi strategie, şi anume să ne apropiem clienţii prin produse atractive şi relevante, şi să intensificăm comunicarea cu clienţii Generali actuali, oferindu-le totodată o calitate sporită a serviciilor”, a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări.

Per ansamblu, compania a obţinut în primul semestru un volum total de prime brute subscrise de 234,4 mil. lei, cu 4,4% mai mic decât în perioada similară a anului precedent. Profitul a crescut în schimb cu 94%, până la 18,9 mil. lei (conform standardelor româneşti de contabilitate). În ceea ce priveşte nivelul despăgubirilor plătite de companie în primul semestru, acesta a avansat cu 17,21% faţă de ianuarie-iunie 2009.

Pe segmentul de asigurări generale s-au subscris 189,1 mil. lei, în scadere cu 5,7% faţă de perioada similară 2009. În pofida unei scăderi uşoare pe segmentul non-viaţă, au existat linii de business pentru care s-au raportat rezultate foarte bune: accidente şi sănătate (+148%), asigurări de incendiu pentru riscuri industriale (+ 23%) şi asigurări de locuinţă (+ 19%).

„Ne bucuram să constatăm creşteri de două sau chiar trei cifre pe segmente cu mare potenţial de dezvoltare în viitor. Din păcate, asigurările CASCO sunt în continuare afectate de scăderea semnificativă a pieţei auto şi a celei de leasing. Încercăm să compensăm acest lucru prin campanii atractive de promovare a produselor noi şi de susţinere a celor deja existente în portofoliul companiei”, a explicat Marie Kovářová. „Însă dincolo de volumul de vânzări, urmărim cu foarte mare atenţie parametrii de profit. Ne bucurăm să constatăm un profit semnificativ pentru Generali în primul semestru, efect direct al unui control eficient al costurilor şi al unui management corect al daunelor, printr-un sistem performant de depistare a fraudelor. Pentru 2010, principalul nostru obiectiv este să fim profitabili şi să ne menţinem organizaţia sănătoasă, capabilă de a face faţă oricăror dificultăţi în mediul imprevizibil din prezent.”

Rezultatele Grupului Generali – I semestru 2010

În prima parte a anului, afectată de volatilitatea ridicată de pe pieţele financiare, Grupul Generali îşi confirmă tendinţa de creştere manifestată în ultimele trimestre şi raportează la sfârşitul celor şase luni ale lui 2010 o evoluţie semnificativă în ceea ce priveşte primele subscrise şi profitul net.

Pentru această perioadă, profitul net s-a ridicat la 873 mil. EUR (+73,2%; 504 mil. EUR la 30 iunie 2009). Grupul a continuat să înregistreze o creştere robustă a primelor brute subscrise, pâna la valoarea de 38,1 miliarde EUR (+9,1%; 34,7 miliarde EUR la 30 iunie 2009), determinată de majorări ale primelor pe segmentul Viaţă până la 26,4 miliarde EUR (+13,3%) şi de o dezvoltare uşoară pe segmentul Non-life totalizând prime subscrise de 11,8 miliarde EUR (+0,7%), în ciuda contextului macroeconomic dificil.

“Am raportat rezultate foarte bune, chiar şi în termeni comparativi. Este cu atât mai important cu cât evoluţia a fost obţinută în cadrul unui scenariu afectat în continuare de criza financiară globală. Aceste rezultate răsplătesc angajamentul şi capabilităţile celor care fac parte din Generali. Creşterea ne încurajează să performăm şi mai mult, în mod particular să ne concentrăm pe măsuri care să îmbunătăţească eficienţă operaţională – aflată deja la un nivel ridicat în comparaţie cu concurenţa – mai ales pe liniile Non-Viaţă. De asemenea, Grupul îşi întăreşte capacitatea de a juca un rol important în garantarea economiilor ca oportunităţi de dezvoltare – după cum se observă în semestrul unu - pentru a răspunde nevoilor în creştere de siguranţă şi investiţii în viitor. Grupul este solid şi are o bună guvernanţă, unde probabil mai exista loc şi pentru ajustări fine. Pe scurt, trebuie să continuăm să ne concentrăm toate eforturile pentru intensificarea competitivităţii şi profitabilităţii Grupului”, a declarat Cesare Geronzi, Preşedintele Generali Group.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Un cont bancar poate fi folosit in comun de 4 persoane

ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank. Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau detalii

 



Profil de Bancher

Toate Profilele

 

Ultimele Comentarii