BANCI | Profil

Garanti Bank a fost validata ca Superbrand

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-02-21 19:10

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a fost selectată și confirmată ca Superbrand. Această confirmare vine în anul care marchează a 20-a aniversare pe piața locală a băncii, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele:

Performanța Garanti Bank a fost evaluată ținând cont de criterii cum ar fi calitate, încredere și diferențiere pe piață și votată de către consumatorii români, banca evidențiindu-se dintr-o listă de peste 1.500 de branduri analizate de Superbrands România. Distincția vine ca o recunoaștere a eforturilor depuse de Garanti Bank pe piața locală și întărește astfel poziția acesteia ca bancă de top în sistemul financiar românesc.

„Suntem bucuroși să vedem că angajamentul nostru față de piața locală este apreciat. Includerea în Programul Superbrands este încă o dovadă că devotamentul nostru pe termen lung față de nevoile și dorințele clienților noștri, este mai mult decât planul nostru de afaceri, fiind ceva în care credem cu adevărat și după care ne desfășurăm activitatea zilnică. Vom continua să creștem și să ne dezvoltăm, dând înapoi încrederea, care ne-a fost investită de-a lungul anilor”, a declarat Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank.

Superbrands recompensează reputația brandurilor și promovează disciplina de branding, oferind o distincție brandurilor excepționale prin intermediul programelor dezvoltate în 88 de țări, de pe patru continente. Pentru a selecta Superbrandurile din Romania sunt analizate, în fiecare an, branduri internaționale și locale, din 52 de domenii de activitate.

Acestea parcurg un proces de selecție, în care sunt evaluate în funcție de mai multe criterii de către un consiliu de profesioniști în managementul afacerilor, marketing, comunicare, dar și jurnaliști din presa de afaceri, precum și de către consumatori în cadrul unui studiu de piață realizat de Superbrands România cu sprijinul IPSOS.

Despre Garanti Bank Romania

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţionează compania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA).

Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. TGB este o bancă universală cu servicii de top în toate segmentele de business. Banca deservește peste 14,5 milioane de clienți în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici și mijlocii, dar și retail, oferind servicii financiare integrate. Grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) este acționarul majoritar al TGB.

Garanti Bank România oferă o serie de produse și servicii de calitate pentru toate segmentele de business: retail, IMM și corporate, și este una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală.

Prezentă în România din 1998, banca a dezvoltat un portofoliu solid de clienți și și-a extins prezența națională prin sucursale și canale alternative, ajungând la o rețea extinsă de bancomate inteligente care pot fi folosite de oricine, nu doar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card.

Anul trecut, Garanti Bank a fost premiată de prestigioasa revistă Global Finance pentru “Best Consumer Digital Bank in Romania”. Distincția a fost acordată în cadrul evenimentului “2017 World’s Best Consumer Digital Banks” și este al zecelea premiu pe care Garanti Bank îl primește din partea Global Finance în ultimii nouă ani.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii