BANCI | Ultima Ora

Fuziunea dintre Banca Carpatica si Patria Bank devine efectiva din 1 Mai 2017: ce trebuie sa stie clientii bancilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-04-26 20:14

Banca Comercială Carpatica şi Patria Bank confirmă implementarea fuziunii cu data de 1 Mai 2017, urmare a finalizării tuturor procedurilor prevăzute de lege şi în acord cu proiectul de fuziune aprobat de acţionarii celor două bănci, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza urmatoarele: 

Informarea clienţilor a fost realizată cu prioritate în cursul zilei de astăzi, 26 aprilie 2017, timpul scurt avut la dispoziţie până la momentul fuziunii reprezentând un dezavantaj pe care cele două bănci îl conştientizează, toate eforturile fiind astfel depuse pentru minimizarea impactului resimţit de clienţii persoane fizice şi companii.

Implementarea efectivă a fuziunii presupune o serie de procese complexe care vor avea loc la finalul lunii aprilie şi începutul lunii mai (între 28.04 – 02.05.2017), procese ce vor determina întreruperi temporare în furnizarea anumitor servicii, după cum urmează:

Clienţii Băncii Comerciale Carpatica

- Programul de lucru cu publicul în unităţile Băncii Comerciale Carpatica va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 16:00

- Vor putea folosi fără întrerupere cardurile actuale

- Serviciul de internet banking nu va fi disponibil din 28.04.2017 începand cu ora 15:00 şi până în data de 02.05.2017, ora 08:00.

Clienţii Patria Bank

- Programul de lucru cu publicul în unităţile Patria Bank va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 14:00

- Vor putea folosi cardurile actuale până la data de 01.05.2017, ora 23:30, iar începând cu data de 02.05.2017, ora 08:00 vor putea fi folosite noile carduri distribuite în lunile decembrie şi ianuarie. Platforma de carduri nu va fi disponibilă în intervalul 01.05.2017, ora 23:30 - 02.05.2017, ora 8:00.

- Serviciul de internet banking şi mobile banking vor fi disponibile exclusiv până în data de 28.04.2017, ora 11:00, devenind indisponibile după această dată. Ulterior, din 02.05.2017, începând cu ora 09:00 clienţii pot folosi noua platformă de internet banking, prin contactarea prealabilă a Departamentului Relaţii Clienţi pentru primirea tuturor detaliilor privind autentificarea în aplicaţie.

- Ȋncepand cu 01.05.2017 noile conturi IBAN comunicate clienţilor încă din noiembrie 2016 vor intra în vigoare, vechile conturi fiind automat închise. Clienţii pot afla noul cont în timp real folosind convertorul IBAN pus la dispoziţie pe site-ul fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro

ATM-urile localizate în cadrul sucursalelor celor două bănci nu vor fi afectate de procesul de integrare, orice schimbare intervenită fiind comunicată clienţilor în timp real pe site-ul dedicat fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro.

Totodată, odată cu implementarea efectivă a fuziunii în data de 1 mai 2017, intră în vigoare noile Condiţii Generale Bancare aplicabile tuturor clienţilor băncilor fuzionate.

Cele două bănci recomandă tuturor clienţilor să realizeze toate tranzacţiile şi operaţiunile necesare, prin internet banking sau la ghişeu, până în data de 28.04.2017 şi, specific clienţilor Patria Bank, să se asigure că au intrat în posesia noului card, că au retras numerar suficient pentru a le servi nevoilor care pot apărea în perioada întreruperii temporare a funcţionării cadurilor precum şi că şi-au informat angajatorul, în cazul persoanelor fizice, şi partenerii, în cazul persoanelor juridice, asupra noilor conturi IBAN valabile de la data fuziunii.

Pe site-ul dedicat, precum și pe site-ul www.patriabank.ro, informațiile vor fi actualizate în timp real, clienții putând consulta aici toate detaliile și calendarul principalelor momente premergătoare fuziunii.

De asemenea, programul Departamentului Relații Clienți este extins în perioada 25.04 – 15.05.2017 (de luni până vineri, în intervalul 08:30 – 20:00), inclusiv în zilele premergătoare fuziunii, în week-end şi luni, 29.08-01.05.2017 (în intervalul 09:00 – 17:00) astfel încât clienții să poată intra în legătură cu banca pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon: 0800 410 310 (004 0372271403 – număr internaţional) sau prin e-mail la info@patriabank.ro.

Mai mult, întrucât este estimată o creştere a numărul de apeluri şi a timpului de aşteptare pentru a intra în legătura cu reprezentanţii Departamentului Relaţii Clienţi, chiar şi cu suplimentarea numărului agenţilor, clienţii pot trimite un SMS la 1829 cu textul „FUZIUNE” şi vor fi contactaţi în scurt timp.

Despre procesul de fuziune

Patria Bank şi Banca Comercială Carpatica vor deveni o singură bancă, ce va continua să fie listată la Bursă şi va purta numele de Patria Bank; noua bancă va fi prezentă în 73 de oraşe la nivel naţional, prin 111 sucursale, are peste 240.000 clienţi şi 3,816 miliarde lei în active, fiind dedicată creșterii gradului de bancarizare în România și susținerii antreprenorilor locali.

În primăvara anului 2016, Patria Bank a devenit acţionarul majoritar al Băncii Comerciale Carpatica (BCC), cu o deţinere de peste 64% din acţiunile BCC, aceasta din urmă devenind membră a Grupului Patria Bank care are ca acţionar majoritar fondul de investiţii Emerging Europe Accession Fund (EEAF). În urma fuziunii, noua bancă se va concentra pe segmentul de retail, integrând tehnologia pentru a simplifica accesul clienţilor la servicii financiare performante şi va continua să fie un partener solid şi de încredere pentru companiile româneşti mici şi mijlocii, contribuind la dezvoltarea mediului antreprenorial local. Acţiunile băncii rezultate din fuziune vor continua să fie listate la Bursa de Valori Bucureşti.

Proiectul de fuziune al Băncii Comerciale Carpatica cu Patria Bank a primit în data de 29 noiembrie 2016 aprobarea prealabilă din partea Băncii Naționale a României, ceea ce a permis demararea formalităților finale de înregistrare a noii bănci, aprobare survenita in data de 21 aprile 2017 (prin hotararea Cutii de Apel Bucureti) și derularea operațiunilor necesare pentru integrarea efectivă.

Despre Grupul Patria Bank

Grupul Patria Bank este deţinut de Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF), un fond de private equity ai cărui principali investitori sunt BERD (Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiţii, parte a Grupului Băncii Europene pentru Investiţii), DEG (Banca de Dezvoltare, parte a grupului bancar KFW BSTDB (Banca de Dezvoltare a Regiunii Mării Negre). Grupul Patria Bank include Patria Bank, Banca Comercială Carpatica, Patria Credit IFN, SAI Carpatica Asset Management şi SAI Intercapital Invest.

Taguri: refinantare credit  Patria Bank  Vodafone  internet banking  card euro  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituție bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obținerea acordurilor de finanțare granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susține finanțarea agriculturii românești prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare pentru achiziția de inputuri agricole și obținerea unor recolte bogate și profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Taxa de pod Fetesti (peaj) si vinieta de Ungaria (huvinieta) se pot cumpara si din aplicatia CEC Bank

• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app  CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea detalii

Din aplicatia BT Pay s-au deschis 10.000 de conturi in 2 luni

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea Deschidere de cont detalii

 



 

Ultimele Comentarii