TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Furnizorul de solutii de plata cu telefonul mobil Warply intra pe piata din Romania

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-03-15 12:48

Warply, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții inovatoare pentru programe de fidelizare B2C și B2B de succes, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai mentioneaza urmatoarele:

Cu o vastă expertiză în Mobile Loyalty, în special în sectorul bancar, telco și industria de retail, Warply țintește să devină prima opțiune ca partener în crearea programelor de loialitate din România.

În prezent, Warply operează în șapte țări din întreaga lume, înregistrând o creștere de 260% în ultimii trei ani consecutivi și a fost premiată, pentru al doilea an la rând, pentru “cea mai inovatoare companie de soluții mobile”. Compania deține certificări importante, printre care și PCI – DSS, un standard de securitate pentru informațiile proprietare dedicat organizațiilor care gestionează cărțile de credit ale celor mai mari furnizori de carduri, precum Visa, MasterCard, American Express, Discover și JCB – și ISO 27001, certificarea securității informației. Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco. Warply se bazează pe trei piloni principali de servicii: loializare, mobile marketing și mobile payments.

Pentru piața din România, Warply își propune să ofere strategie și consultanță, precum și toate serviciile de implementare necesare în programele de loializare a clienților și programele de CRM. Prin “Warply Engage Marketing Cloud”, platforma avansată de Marketing Automation și CRM oferită de Warply, companiile pot crește interacțiunile cu clienții și spori vânzările, prin intermediul notificărilor push, prin sisteme pionier în colectarea punctelor de loialitate și prin mecanisme de recompensare (online și offline), prin segmentarea utilizatorilor și prin campanii omni-channel personalizate bazate pe date comportamentale, tranzacționale și geografice.

În plus, Warply vine cu o soluție cloud unică, de plată prin intermediul telefonului mobil, WarplyPay. Această soluție facilitează activitățile de comerț digital prin asigurarea unui proces de achiziție fără întreruperi pentru tranzacțiile în interiorul aplicației, fără redirecționare către altă aplicație bancară sau website. Această soluție reprezintă o variantă de plată pentru ca utilizatorii să își înregistreze cardul o singură dată. WarplyPay oferă, de asemenea, cupoane și vouchere, transformând orice aplicație de telefon mobil într-un adevărat portofel mobil de retail.

“Credem că România este o piață puternică, cu un potențial mare de dezvoltare, mai ales când vorbim de mobile banking și plăți digitale. Warply va investi în piața din România în următorii ani, obiectivul nostru fiind acela de a deveni prima alegere ca partener pentru soluțiile de loializare și plăți prin intermediul telefonului mobil”, a declarat Sotiris Alexopoulos, Head of International Business în cadrul Warply.

La nivel global, conform datelor clienților companiei, peste 80% dintre consumatori doresc să continue interacțiunea cu brandurile care au un program de fidelizare. Mai mult, programele de loialitate ale cardurilor demonstrează o creștere cu 35-45% a achizițiilor din fiecare an, mai ales în industria bancară, unde clienții care dețin aplicații de loializare sunt utiizatori de carduri cu frecvență foarte mare.

Despre Warply

Warply este, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil. Compania deține certificări importante, printre care și PCI – DSS, un standard de securitate pentru informațiile proprietare dedicat organizațiilor care gestionează cărțile de credit ale celor mai mari furnizori de carduri, precum Visa, MasterCard, American Express, Discover și JCB – și ISO 27001, certificarea securității informației. Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco.

Warply au fost declarați finaliști pentru Loyalty Magazine Awards, unul dintre cele mai mari si mai populare evenimente dedicate programelor de loializare , cu trei proiecte nominalizați în categorii importante, cum ar fi: Best Use of Mobile în cadrul unei strategii de loializare, Best Loyalty programme of the Year – Servicii Financiare|Food Retail, Best Use of Communications, Best Coupon/Voucher, Best Loyalty Programme of the Year.

Taguri: plati online  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank instaleaza in sucursale automate pentru plata facturilor, ratelor si altor servicii

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata care vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de detalii

CEC Bank acorda credite fara comision de analiza pentru proiecte cu fonduri europene

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Astfel, in perioada 9-31 mai 2018, companiile implicate in dezvoltarea de proiecte cu detalii

BCR a acordat de sapte ori mai multe credite imobiliare si de consum decat finantari pentru firme

Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din Romania, a acordat populatiei credite noi de consum si pentru locuinte in valoare de 1,79 miliarde lei, de sapte ori mai multe comparativ cu finantarile pentru firme, care s-au ridicat la doar 259 milioane lei, in primul trimestru din acest detalii

BRD obtine un profit record, dar pierde 10.000 de clienti

BRD a obtinut in primul trimestru un profit net record, de 414 milioane lei la nivel de grup, in crestere cu 25% fata de anul precedent, mai mare decat al Bancii Transilvania, de 389 milioane lei. Pe de alta parte, numarul clientilor BRD a scazut cu 10.000 la finalul lunii martie fata de detalii

Ultimele Comentarii