BANCI | Ultima Ora

FNGCIMM a ajuns la zi cu analiza dosarelor Prima Casa primite de la banci

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-06-08 09:17

Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) anunta ca a ajuns la zi cu preluarea dosarelor de garantare a creditelor Prima Casa de la banci, dupa ce in ultima luna s-a confruntat cu un val de solicitari de garantare la care nu mai putea face fata, astfel ca a fost nevoit sa adopte masuri de urgenta.

FNGCIMM a anuntat ieri ca in acest moment preia dosarele bancilor transmise in ziua precedenta (6 iunie), insa nu precizeaza care este durata de aprobare a unui dosar.

FNGCIMM mai mentioneaza ca in prezent primeste zilnic in jur de 1.000 de dosare de creditare de la banci.

Comunicatul FNGCIMM:

"Implementarea măsurilor anunțate în urmă cu mai puțin de o lună a generat un vizibil impact pozitiv în gestionarea numărului record de solicitări de garantare primite de Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii în cadrul Programului Prima Casă.

Decizia conducerii FNGCIMM de a sprijini fluxul de analiză prin redistribuirea sarcinilor de serviciu, precum și extinderea programului de lucru al echipelor operaționale, inclusiv în mini-vacanta 1-5 iunie, a avut ca rezultat accelerarea ritmului de aprobare a garanțiilor în cadrul Programului Prima Casă. Astfel, la această dată sunt analizate dosarele transmise de băncile finanțatoare în ziua de 6 iunie 2017. De asemenea, prin interfața existentă pe site-ul www.fngcimm.ro potențialii beneficiari ai programului au obținut informații legate de stadiul de analiză al dosarului, și au primit informațiile suplimentare solicitate.

“Aceste zile au reprezentat o provocare pentru noi și au arătat faptul că echipa FNGCIMM este mai mult decât suma membrilor săi. Îi asigurăm pe toți clienții și partenerii noștri bancari că ne dorim să îmbunătățim în continuare ritmul de acordare a garanțiilor și să menținem comunicarea transparentă cu toți cei interesați.” a declarat Dumitru Nancu - Președinte Director General al FNGCIMM.

Ritmul de transmitere a solicitărilor de garantare rămâne în continuare susținut, înregistrându-se aproape 1000 de solicitări de garantare trimise către FNGCIMM în data de 6 iunie."

Taguri: credite ipotecare  Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM (FNGCIMM)  Prima Casa  credite Prima Casa  credite pentru locuinte  credite imobiliare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)

Proiectele de lege privind plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de la banci si IFN-uri de firmele de recuperare se discuta astazi in Comisia Economica a Camerei Deputatilor, in vederea emiterii unui aviz pentru elaborarea raportului final, care va fi elaborat de detalii

Probleme cu functionarea BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania

BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania, a avut ieri probleme de functionare, conform unei reclamatii primita de la un client al bancii. Acesta s-a plans ca ieri, 5 aprilie, ultima zi lucratoare inaintea sarbatorilor de Pasi, asadar o zi aglomerata, nu a putut deschide detalii

Probleme cu functionarea aplicatiilor de internet banking si mobile banking ale Raiffeisen Bank

Aplicatiile de internet banking (Raiffeisen Online) si mobile banking (Smart Mobile) ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, ultima zi inaintea sarbatorilor de Pasti, cand se fac mai multe operatiuni bancare decat de detalii

Aplicatia ING Home Bank se incarca greu

ING Bank isi cere scuze clientilor pentru “intarzierea in incarcarea aplicatiei”, dupa ce un client s-a plans ca aceasta nu functioneaza. O posibila cauza a problemei ar putea fi utilizarea aplicatiei de catre mai multi clienti decat de obicei, avand in vedere ca detalii

Ultimele Comentarii