LEASING | Stirea Zilei

Contracte de leasing in crestere cu 43% la Porsche Leasing

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-04-19 22:17

Porsche Finance Group anunţă creşteri importante în primele trei luni ale anului 2011, comparativ cu aceeași perioadă din 2010. Odată cu lansarea PERFECTLEASING, leasingul financiar oferit de Porsche Leasing a crescut cu aproape 43% în primele trei luni din 2011, din punct de vedere al valorii bunurilor finanțate, comparativ cu aceeași perioadă din 2010, anunta compania intr-un comunicat de presa.

Leasingul operațional de la Porsche Mobility a înregistrat o creștere de peste 18% din punct de vedere al portofoliului de contracte de finanțare, în timp ce creditul auto oferit de Porsche Bank a înregistrat, de asemenea, o creștere de peste 28% a portofoliului, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

„Primele trei luni ale lui 2011 au reprezentat o creștere semnificativă la nivelul Porsche Finance Group. După trei ani de scăderi, înregistrate la nivelul pieței auto, începutul lui 2011 a venit cu o creștere pe toate segmentele de finanțare”, a declarat Kurt Leitner, CEO al Porsche Finance Group. (Foto)

În primul trimestru din 2011, Porsche Leasing a înregistrat cea mai mare creștere comparativ cu anul trecut. Astfel, valoarea bunurilor finanțate aferentă contractelor noi a fost de 23,7 milioane euro, cu aproape 43% mai mare comparativ cu 16,6 milioane euro, valoare aferentă aceleiași perioade din 2010. De asemenea, numărul contractelor noi de leasing financiar semnate în primul trimestru din 2011 a fost de 1.393, comparativ cu 1.067 contracte semnate în aceeași perioadă din 2010.

„Această evoluție deosebită s-a datorat îmbunătățirii situației economice din România, corelată cu lansarea recentă a celui mai nou produs de leasing financiar: PERFECTLEASING. Primele trei luni ale anului au reprezentat pentru noi o relansare a leasingului financiar, datorită leasingului financiar cu valoare reziduală reală, un produs cu adevărat unic pe piața românească de leasing care oferă clienților opțiuni multiple atât în timpul contractului cât și la sfârșitul acestuia, alături de rate cu până la 30% mai mici”, a adăugat Leitner.

Portofoliul Porsche Mobility a înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă - cu 18% - a numărului de contracte de leasing operațional, comparativ cu aceeași perioadă din 2010. Astfel, la 31 martie erau în derulare 3.334 de contracte de finanțare, față de 2.823 deținute în același interval din 2010.

„La sfârșitul lunii martie aveam în administrare 5.627 mașini, comparativ cu 4.869 la sfârșitul lunii martie 2010. Creșterea înregistrată de Porsche Mobility vine ca o confirmare a faptului că leasingul operațional reprezintă o soluție viabilă în această perioadă, mai ales pentru companiile pentru care lichiditățile sunt foarte importante. Mai mult decât atât, clientul poate atinge un grad ridicat de mobilitate la costuri eficiente prin externalizarea gestionării parcului auto parţial sau total către noi”, a comentat Kurt Leitner.

Creditul auto de la Porsche Bank, un alt produs disponibil în oferta Porsche Finance Group, a înregistrat o creștere a portofoliului de peste 28%, de la 5.091 contracte în derulare la 31 martie 2010, la 6.535 contracte la sfârșitul lui martie 2011.

„Creșterea portofoliului Porsche Bank este cu atât mai importantă pentru noi cu cât ea reflectă creșterea continuă a produsului de credit auto pe întregul parcurs al ultimului an, unul de altfel încă puternic marcat de scăderi ale pieței și vânzărilor de mașini”, a explicat Leitner.

Evoluția Porsche Finance Group în primele trei luni ale anului s-a încadrat în estimările companiei, având în vedere contextul actual de pe piaţa auto. Ca volum, leasing-ul financiar este în continuare produsul de top în portofoliul Porsche Finance Group, reprezentând 80% din total, comparativ cu 87% pondere la sfârşitul lui martie 2010. În același timp, leasing-ul operaţional a ajuns la o cotă de 7%, iar creditul auto la 13%.

În ceea ce privește lunile următoare, Kurt Leitner a declarat: „Obiectivele noastre pentru acest an vizează menținerea poziției actuale deținută pe piața de finanțare auto, alături de creșterea cotei în vânzările Porsche România. Vom continua politica existentă, oferindu-le clienților soluții de finanțare viabile și eficiente, conform conceptului <>, adaptate la nevoile și disponibilitatea lor financiară”.

Porsche Finance Group beneficiază de o poziţie consolidată pe piaţa locală, având în 2010 o rată medie de penetrare de 40% în vânzările importatorului Porsche România. Acest lucru inseamnă că, practic, în 2010 aproape fiecare al doilea Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche sau Bentley a fost finanţat prin Porsche Finance Group.

Porsche Finance Group oferă servicii financiare integrate, exclusiv cumpărătorilor care preferă mărcile holding-ului, printr-o reţea naţională de dealeri.

Porsche Finance Group

Porsche Finance Group se ocupă cu finanţarea autoturismelor aparţinând mărcilor holding-ului: Volkswagen, Seat, Skoda, Audi, Bentley şi Porsche. Grupul este prezent pe piaţa românească din 1999 şi include cinci companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare, Porsche Mobility şi Porsche Asigurări.
Porsche Finance Group oferă clienţilor săi soluţii eficiente şi rapide pentru achiziţionarea automobilului dorit, conform conceptului “one stop shop”: achiziţionare directă, în showroom, finanţare prin leasing sau credit, asigurare pentru maşină şi o administrare eficientă a flotelor de maşini.

Porsche Leasing Romania IFN SA oferă leasing financiar intern pentru persoane fizice şi companii.
Porsche Bank Romania – prima bancă auto specializată de pe piaţa românească – oferă credite pentru autoturisme.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Strategii diferite ale primelor trei banci: in timp ce BCR si BRD au acordat in exces credite de consum si ipotecare populatiei, Banca Transilvania finanteaza cu prioritate economia reala

In timp ce BCR si BRD au intrat in euforia consumului, creditand in exces populatia, Banca Transilvania (BT), devenita recent cea mai mare banca din Romania dupa preluarea Bancpost, continua sa-si respecte statutul de banca oamenilor intreprinzatori, acordand mai multe finantari IMM-urilor si detalii

Cum face BCR educatie financiara cu clientii: le blocheaza cardurile fara sa-i anunte

Angajatii BCR s-au erijat in profesori care pretind ca fac educatie financiara cu clientii, insa chiar ei ar trebui sa treaca mai intai pe la scoala pentru a invata cum sa intretina o relatie corecta si de bun simt cu cei care au conturi deschise la aceasta banca. De exemplu, un client detalii

BNR explica de ce a decis in unanimitate ceea ce a surprins majoritatea analistilor: mentinerea dobanzii la 2,5%

Sunt surprins de surprinderea lor, a replicat guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, cand a fost intrebat cum se face ca decizia Bancii Nationale de a mentine dobanda de referinta la 2,5% nu a fost anticipata de majoritatea analistilor, care se asteptau la o majorare a acesteia cu un sfert de punct, detalii

Banca Transilvania a devenit cea mai mare banca din Romania

Banca Transilvania, detinua in majoritate de firme si persoane fizice romane, a devenit cel mai mare grup financiar din Romania, depasind BCR, dupa ce a preluat banca greceasca Bancpost. Activele Bancii Transilvania (BT) au ajuns la 75,3 miliarde lei la nivel de grup in iunie 2018, in detalii

Ultimele Comentarii