TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Commerzbank, prima mare banca germana care lanseaza platile cu telefonul mobil prin Google Pay

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-06-27 17:17

Commerzbank este prima mare banca germana care introduce platile cu telefonul mobil la POS-urile magazinelor, prin Google Pay, a anuntat ieri banca.

Platile cu telefonul mobil se fac prin intermediul aplicatiei de mobile banking a bancii, dupa inregistrarea (tokenizarea) in aceasta a datelor cardurilor Visa sau Mastercard. (vezi video)

Modalitatea de plata la POS-urile magazinelor cu telefonul este identica cu cea a platilor cu carduri, prin tehnologia contactless (NFC), adica prin apropierea telefonului de POS, fara a fi necesara introducerea unui cod PIN sau semnarea vreunei chitante.

Doar pentru platile de peste 25 de euro este nevoie de deblocarea telefonului, ca masura de siguranta.

Implementarea tehnica a proiectului a fost realizata de equensWorldline.

Banca Transilvania a lansat in Romania in premiera platile cu telefonul mobil, in luna ianuarie 2018, printr-o aplicatie proprie, separata de cea de mobile banking. (vezi aici detalii)

Aplicatia Bancii Transilvania a fost testata de Bancherul.ro. (vezi aici rezultatele testului)

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii