BANCI | Profil

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-08-06 18:30

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca.

In urma cu an an, banca lansa primul chatbot, Robotul Livia, destinat persoanelor fizice, in premiera pe piata bancara romaneasca.

De atunci, nicio alta banca din Romania nu a lansat un serviciu asemanator, desi banci mari, precum BCR, BRD sau ING se confrunta cu multe reclamatii privind timpul indelungat de asteptare la call-center. 

Banca Transilvania lansează pentru antreprenori
un nou canal de comunicare: Robotul Raul (comunicat de presa)

Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul.

Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.

Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia.

Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de
identificare şi cel primit prin telefon.

Robotul Raul comunică online astfel:

 Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon
→ adresarea întrebării în scris;

 Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct.

Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Mobile Banking-ul Unicredit a avut iar probleme de functionare

Aplicatia de mobile banking a Unicredit a avut si astazi probleme de functionare, pe parcursul catorva ore, cand clientii nu au putut-o accesa pentru a-si verifica situatia contului si a efectua diverse operatiuni bancare. Banca a anuntat problema intr-o postare pe pagina sa Facebook, pe detalii

CEC Bank acorda credite romanilor din strainatate care vor sa se intoarca in tara pentru a-si deschide o afacere

CEC Bank lanseaza Creditul RO-Patriot CENTENAR, destinat romanilor din strainatate care doresc sa se intoarca in tara pentru a demara un proiect de afaceri si a sustine, astfel, economia Romaniei, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza: Conform datelor oficiale, peste detalii

Unicredit le-a luat clientilor de doua ori rata la credite

Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii. Problema a fost sesizata ieri de clienti, care s-au plans ca banca nu i-a anuntat in timp util despre aparitia acestei erori: detalii

CEC Bank a primit 500 de cereri de credite pentru studii prin programul Investeste in tine

In doar doua saptamani de la demararea Programului INVESTESTE IN TINE, CEC Bank a primit prin unitatile sale teritoriale peste 500 de solicitari de finantare din partea potentialilor clienti, numarul acestora fiind in continua crestere, anunta banca intr-un comunicat, in care mai detalii

Ultimele Comentarii