BANCI | Profil

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-08-06 18:30

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca.

In urma cu an an, banca lansa primul chatbot, Robotul Livia, destinat persoanelor fizice, in premiera pe piata bancara romaneasca.

De atunci, nicio alta banca din Romania nu a lansat un serviciu asemanator, desi banci mari, precum BCR, BRD sau ING se confrunta cu multe reclamatii privind timpul indelungat de asteptare la call-center. 

Banca Transilvania lansează pentru antreprenori
un nou canal de comunicare: Robotul Raul (comunicat de presa)

Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul.

Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.

Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia.

Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de
identificare şi cel primit prin telefon.

Robotul Raul comunică online astfel:

 Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon
→ adresarea întrebării în scris;

 Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct.

Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD a castigat 110 milioane lei de pe urma cresterii ROBOR

Cresterea ROBOR cu 1,5 puncte in ultimul an i-a majorat BRD castigul din dobanzile la creditele de consum si Prima Casa cu 12%, adica 110 milioane lei, in conditiile in care banca acorda credite de consum cu o dobanda de 12%, iar pentru depozitele populatiei plateste 0,8%. Volumul de detalii

Clientii BRD reclama probleme la utilizarea myBRD Net si myBRD Mobile

Mai multi clienti ai BRD au reclamat, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina Google Play, de unde se descarca aplicatia myBRD Mobile, ca au avut probleme in utilizarea acesteia, dupa ultima actualizare de la inceputul lunii iulie. “Nu mai pot intra pe aplicatia mybrd detalii

Garanti Bank si-a majorat stocul de credite cu 10%

Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a realizat un profit net consolidat de 78,8 milioane lei în primul semestru din 2018, anunta banca intr-un detalii

Garanti Credite de Consum a acordat credite de 37,2 milioane euro in prima jumatate a anului

Garanti Credite de Consum, parte a grupului financiar Garanti România, unul dintre cele mai dinamice de pe piața locală, a încheiat un acord de finanţare în valoare de 7 milioane euro cu Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB), anunta banca intr-un comunicat, in care detalii