BANCI | Educatie financiara

Clientii BRD se plang ca nu pot utiliza aplicatiile myBRD net si mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-28 14:57

Cativa clienti ai BRD s-au plans, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina de Facebook a bancii, ca in ultimele doua zile aplicatiile de internet si mobile banking myBRD au avut probleme de functionare.

“Este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a.m.d. Ce este de facut?”, a intrebat un client BRD, pe Reclamatiibanci.ro.

El a precizat ca dupa ce intra in aplicatia de mobile banking, aparea un ecran negru si nu putea efectua nicio operatiune.

Alti doi clienti ai BRD au reclamat, ieri si astazi, pe pagina Facebook a bancii, ca nu functioneaza mybrdnet. Banca le-a raspuns ca serviciul este functional, iar daca au probleme de utilizare, sa lase un numar de telefon pentru a fi contactati de reprezentantii bancii.

Reprezentantii BRD, contactati de Bancherul.ro, au precizat ca serviciile de internet si mobile banking nu au avut probleme de functionare, insa aseara a avut loc o operatie de “mententanta evolutiva anuntata in prelabil”:

“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.

Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva - poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”

Taguri: BRD  Reclamatiibanci.ro  internet banking  mobile banking  

Comentarii

cornelia
nefunctionare serviciu \"mybrdnet\"
Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul "mybrdnet" si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?

Nanciu Constantin
Brdmobile
De circa 14 zile nu pot folosi aplicatia pentru a plati facturile.Am anuntat si banca centrala,nu au remediat aeasta problema.

Pascu Ovidiiu Emil
Probleme cu my brd net
Buna ziua.De 2 zile tot incerc sa intru pe my brd net,pentru a-mi verifica contu,dar dupa ce introduc codul de utilizator si vreau sa introduc parola,degeaba dau pe rubrica parola,nu-mi apare tabelul cu cifrele,ca sa pot tasta parola.

Darie Adelina Costinela
My Brd
Am doua zile de cand sunt blocată pe această aplicatie. Este posibil? Eu platesc ca sa accesez acest cont!!

Vasile Coman
Problema myBRD
Site-ul myBRDnet.ro are o eroare, pe care BRD spune ca o va rezolva, si anume aceea ca nu apare fereastra in care trebuie introdusa parola. Daca aceasta este si problema dumneavoastra, solutia este sa introduceti mai intai parola, apoi codul utilizator. Reveniti la mine daca nu reusiti. Vasile Coman jurnalist vasile.coman@reclamatiibanci.ro 0723292899



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



BRD m-a bagat in Biroul de Credit pentru un card de alocatie neinchis. Ce pot sa fac?

"Buna ziua. Cumnata mea a avut acum 3 ani un card pentru alocatii la BRD dar nu a fost sa inchida contul. In luna noiembrie s-a dus sa faca un credit pentru nevoi personale si a gasit-o cu o restanta de 70 lei. A platit acea restanta si i-a spus de la banca ca inca nu a fost scoasa din baza de detalii

Cum inchid un card Cetelem activat fara acordul meu?

"Am cumparat ceva de la Flanco in rate si am primit un card Cetelem, dar pe care nu l-am folosit. Totusi, am aflat ca el a fost activat, fara acordul meu, astfel ca a trebuit sa achit un comision lunar, desi nu l-am folosit. Acum vreau sa fac un credit, dar pentru a ma incadra trebuie sa detalii

Credius ma executa silit cu 30.000 de lei pentru un credit de 5.000 de lei. Mi se pare enorm! Ce as putea face?

BUNA SEARA. VA SPU PE SCURT. AM AVUT UN IMPRUMUT LA CEI DE LA CREDIUS, MENTIONEZ SUMA FIIND DE 5000. DIN PACATE DE UN AN DE ZILE NU AM MAI PUTUT PLATI, NEAVAND JOB DIN MOTIVE PERSONALE. ATUNCI A INCEPUT MAREA BATAIE DE CAP CU ACEST ifn. TTELEFOANE ABUZIVE, MESAJE. PLICURI AU detalii

Noiembrie, luna in care se fac cele mai multe tranzactii cu cardurile de credit

Un sfert dintre cei care s-au bucurat de reducerile de “Black Friday” și au achitat cumpărăturile online, au plătit cu cardul de credit, potrivit PayU. Datorită acestei sărbători a pasionaților de shopping, noiembrie este luna în care românii utilizează cel mai detalii