BANCI | Profil

CEC Bank instaleaza in sucursale automate pentru plata facturilor, ratelor si altor servicii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-05-10 12:30

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata care vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de plata de tip reincarcare electronica a cartelelor de telefon mobil, incasari contravaloare facturi, rate, taxe si alte servicii, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza:

"O preocupare majora a CEC Bank o reprezinta, in acest moment, adaptarea activitatii la cerintele tehnice si organizatorice impuse de competitia pe linia digitalizarii. Prin parteneriatul cu SelfPay, banca noastra face un nou pas in aceasta directie si isi automatizeaza casieriile, oferind clientilor posibilitatea de a efectua platile intr-un mod simplu si rapid", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte - Director General CEC Bank.

"Parteneriatul incheiat cu CEC Bank face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu si lung a SelfPay. In mod obisnuit, bancile din Romania fac investitii masive in automatizarea proceselor, instaland, printre altele, robotei sub diverse denumiri si forme care preiau atributiile casieriilor. CEC Bank a ales sa automatizeze casieriile folosind cea mai buna tehnologie self-service de pe piata, printr-un parteneriat cu SelfPay. Astfel, celor deja peste 3.000 de statii de plata SelfPay de pe teritoriul intregii tari se vor adauga si statiile de plata CEC Bank, la care clientii bancii vor putea efectua cu usurinta platile obisnuite intr-o maniera cu adevarat simpla si rapida", a declarat domnul Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Primele statii de plata sunt deja instalate si disponibile in reteaua CEC Bank din Bucuresti, urmand ca procesul de extindere sa continue rapid la nivel national. CEC Bank dispune de cea mai extinsa retea teritoriala, ce include 1.022 unitati, din care 480 sunt situate in mediul rural.

Statiile de plata SelfPay aduna intr-un singur loc platile de facturi si achizitionarea de servicii, toate acestea prin doar cateva atingeri de ecran. Indiferent de metoda de plata, clientii SelfPay au acces 24/7 la tehnologie moderna si servicii de cea mai buna calitate. Reteaua SelfPay cuprinde in prezent 3.000 de statii de plata, amplasate in peste 750 de localitati din tara, iar la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000, in crestere cu 38% fata de anul 2017.

Compania pune la dispozitia clientilor mai mult de 100 de servicii, printre care se numara: plati facturi, rovinieta, rate credit, plati intretinere, reincarcare eletronica, plati online, e-money, donatii, bilete de tren si bilete la spectacole.

Despre CEC Bank

CEC Bank este o banca comerciala universala competitiva, cu un portofoliu variat de produse si servicii de calitate: credite pentru persoane juridice si persoane fizice, depozite, carduri, scrisori de garantie, produse de trezorerie, programe finantate extern, fonduri europene, servicii de Internet Banking, Phone Banking si Mobile Banking. In conformitate cu misiunea CEC Bank, finantarea IMM-urilor, agriculturii si autoritatilor administratiilor publice locale reprezinta principala preocupare a bancii, fara a neglija insa relatia cu populatia din Romania. Mai multe detalii despre produsele CEC Bank se pot obtine in orice unitate a bancii, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.

Despre SelfPay

SelfPay detine cea mai mare retea de statii de plata de tip self-service, acestea fiind amplasate in peste 750 de localitati din tara. Statiile de plata SelfPay pot fi gasite in marile retele de retail, universitati, centre comerciale, piete, benzinarii si magazine de proximitate. Prin statiile de plata SelfPay pot fi efectuate plati cu numerar pentru o gama larga de produse si servicii: plati facturi, rovinieta, reincarcare cartele prepaid, plati online, moneda virtuala, bilete de tren, bilete la spectacole si multe altele. Pentru mai multe informatii despre SelfPay, accesați https://www.selfpay.ro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii