TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Analiza

Bucuresti se afla in top 10 orase europene cu cele mai mari rate de crestere a numarului de vizitatori intre 2009 si 2016

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-24 19:16

Mastercard Global Destinations Cities Index 2016: București se află pe locul 8 în Europa, în funcție de rata de creștere a numărului de vizitatori

- Indexul oferă informaţii despre scopul călătoriilor internaționale și despre volumele cheltuite în orașele de destinație

- București se află în top 10 orașe europene cu cele mai mari rate de creștere a numărului de vizitatori între 2009 și 2016

- Bangkok este cel mai bine clasat oraș în topul Mastercard Global Destinations Cities Index 2016, detronând Londra

București se află pe locul 81 în topul Mastercard Global Destinations Cities Index 2016, cu peste un milion de vizitatori estimaţi pentru anul acesta. Potrivit Indexului, chetuiala totală înregistrată de vizitatori în București, în 2016, se ridică la circa 270 milioane euro.

La nivel european, capitala României ocupă locul 8 în rândul destinațiilor cu cea mai mare rată de creștere în ultimii 7 ani, depășind în această privință orașe precum Barcelona, Dublin, Paris, Praga sau Roma.

Indexul Mastercard Global Destinations Cities furnizează un clasament al celor mai vizitate 132 orașe din lume, pe baza numărului estimat de vizitatori și a volumelor cheltuite de aceștia, oferind în același timp o mai bună înțelegere a modului în care oamenii călătoresc și a cheltuielilor efectuate de aceștia, la nivel global. În contextul în care cheltuielile și turismul peste graniţe continuă să crească într-un ritm mai rapid decât PIB-ul global, orașele rămân motoare ale dezvoltării economice.

Potrivit studiului, Bangkok este cel mai bine clasat oraș, cu circa 21,47 milioane vizitatori internaționali în 2016, depășind marginal Londra, ocupanta locului 2 în top, după ce a condus clasamentul Mastercard GDCI de 5 ori în ultimii 7 ani. Numărul prognozat de vizitatori care stau peste noapte pentru restul orașelor din top 10 este:

Londra – 19,88 milioane vizitatori
Paris – 18,03 milioane vizitatori
Dubai – 15,27 milioane vizitatori
New York – 12,75 milioane vizitatori
Singapore – 12,11 milioane vizitatori
Kuala Lumpur – 12,02 milioane vizitatori
Istanbul – 11,95 milioane vizitatori
Tokyo – 11,70 milioane vizitatori
Seul – 10,20 milioane vizitatori

Cea mai mare surpriză a Indexului în 2016 este saltul realizat de Dubai până în vârful clasamentului, în ceea ce privește cheltuielile realizate de turiști, cu un total de 28 miliarde EUR (31,3 miliarde USD), depășind considerabil secondanta Londra, al cărei volum total estimat este de 17,7 miliarde EUR (19,8 mliarde USD).

“Modul în care oamenii călătoresc și cheltuielile pe care le efectuează peste graniţe relevă cât de interconectate și importante sunt orașele lumii,” a declarat Ann Cairns, President International Markets, Mastercard. “În contextul în care planificarea și experiența călătoriei devin tot mai importante, Mastercard utilizează inovația pentru conectarea tuturor acestor elemente.”

Clasamentul orașelor de destinație după rata de creștere
Diferența dintre primele 10 orașe de destinație la nivel global și cele mai importante 10 orașe după rata de creștere sugerează că Europa a devenit din ce în ce mai importantă pentru peisajul economic global. Mai multe orașe analizate de Index au arătat traiectorii ascendente, în ceea ce privește creșterile înregistrate, indicând că acestea generează tot mai multe interes, atât pentru vizitatori, cât și pentru localnici.

Hamburg a înregistrat cea mai mare rată de creștere a numărului de vizitatori internaționali (8,7%) pe parcursul ultimilor șapte ani. Germania are 3 orașe în top 10 în funcție de rata de creștere între 2009 și 2016, în timp ce Bucureștiul se clasează pe poziția a opta, cu o rată de creștere superioară Barcelonei. Clasamentul celor 10 orașe cu cea mai mare rată de creștere la nivel european este:

Hamburg – 8,7%
Berlin – 8%
Istanbul – 7,8%
Copenhaga – 7,7%
Lisabona – 7,4%
Budapesta – 7,2%
Dusseldorf – 7,2%
București – 7,1%
Sofia – 6,9%
Barcelona – 6,7%

“Praga și Viena fac parte din top 20 al orașelor de destinație în funcție de numărul de vizitatori internaționali, însă elementul-cheie al ediției din acest an a Global Destinations Cities Index constă în faptul că Budapesta, București și Sofia au intrat în top 10, în ceea ce privește orașele europene cu cea mai mare rată de creștere. Printr-o combinație puternică de insight-uri, inovații și experiențe, Mastercard ajută aceste orașe, precum și altele din regiune, să devină orașe inteligente ale viitorului”, a declarat George Simon, Division President, Europa Centrală și de Est, Mastercard.

Tendințe regionale identificate de Index

Indexul oferă o perspectivă a celor mai importante orașe de destinație la nivel regional:

Asia Pacific – Regiunea domină atât topul global (5 orașe în top 10), cât și cel al destinațiilor cu cea mai mare rată de creștere (7 orașe în top 10).

Europe – Londra, locul 2 în clasamentul global și liderul regional, este în același timp orașul care generează cele mai mari volume cheltuite, dar și cei mai mulți vizitatori pentru celelalte orașe din topul destinațiilor europene - Paris, Istanbul, Barcelona și Amsterdam.

America de Sud – Lima este atât orașul de destinație principal, cât și orașul cu cea mai rapidă creștere la nivel regional, cu 4,03 milioane vizitatori poziția 32 la nivel global) și o rată de creștere între 2009 și 2016 de 9,9% (locul 15, la nivel global). În ciuda acestui fapt, în ceea ce privește volumele cheltuite de vizitatori, Punta Cana (Republica Dominicană) este lider regional, cu 2,64 miliarde EUR (2,95 miliarde USD), urmat de Mexico City, cu 2,03 miliarde EUR (2,27 miliarde USD).

Orientul Mijlociu și Africa – Dubai este cel mai bine clasat oraș de destinație la nivel regional (locul 4 la nivel global), în timp ce Abu Dhabi este orașul cu cea mai bună rată de creștere la nivel regional, de 19,81%. Astfel, Emiratele Arabe Unite este, pentru al doilea an consecutiv, țara din regiune cu cele mai multe vizite internaționale și cea mai rapidă rată de creștere.

America de Nord – New York, ocupanta locului 5 la nivel global, este cea mai importantă destinație la nivel continental. Acesta se află la o distanță considerabilă față de restul regiunii, în ceea ce privește volumele cheltuite de turiști care au petrecut o noapte în NY, cu un total de circa 16,31 miliarde EUR (18,25 miliarde USD). Circa 90% dintre turiștii din New York provin din afara Americii de Nord, preponderent din Londra, Paris, Sao Paulo, Toronto și Beijing.

Mastercard înțelege rolul semnificativ pe care orașele îl joacă în calitate de centre de comerț, iar acest lucru este reflectat de numeroasele inițiative ale companiei de a furniza tehnologii care îmbunătățesc eficiența și accesibilitatea pentru guverne și oameni. Un astfel de exemplu este adopția la scară largă a plăților contactless în sistemele de transport comun, precum Londra sau Chicago. Concluziile acestui raport pot fi utile, totodată, companiilor aeriene, hotelurilor și altor comercianți, pentru a le furniza consumatorilor experiențe personalizate, mai inteligente și relevante.

Descarcă raportul complet aici: http://mstr.cd/2cOTo3W  

Taguri: MasterCard  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



BCR si-a majorat de 8 ori creditele noi pentru firme

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a majorat de 8 ori volumul de noi credite acordate companiilor, in trimestrul trei din acest an, la 4,5 miliarde lei, de la numai 568 milioane lei la jumatatea anului. Banca a reusit astfel sa-si echilibreze productia de credite noi pentru persoanele detalii

Garanti si-a majorat activele cu 11%, la 12 miliarde lei

Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 11% a volumului total de active, care detalii

Romanii admit ca au putine cunostinte financiare, conform unui sondaj Provident

Mai mult de 38% dintre români spun că nu se informează despre cum să își gestioneze banii și doar 17% dintre aceștia consideră că au cunoștințe financiare medii spre bune, potrivit unui sondaj realizat de Provident Financial România pe un eșantion de 1.265 de detalii

Transfond va lansa serviciul de plati instant in 2018

Transfond preconizeza lansarea serviciului Plati Instant la jumatatea anului 2018. Prin acest serviciu se vor putea procesa plăți 24/7 în maximum 10 secunde, account-2-account, conform SCTInst Rulebook v1.0 publicat de European Payments Council (EPC). PROIECTUL detalii