TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Banca Transilvania deschide noi canale de comunicare cu clientii: robot pe Facebook si Skype

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-05-10 08:34

Banca Transilvania (BT), ai carei clienti au probleme sa ia legatura cu banca prin telefon (call-center), la care trebuie sa astepte zeci de minute pentru a raspunde cineva, le ofera acum acestora o noua alternativa de comunicare: prin intermediul unei pagini Facebook si Skype.

Dupa ce se autentifica prin codul unic de identificare (CIF) al contului IBAN si inca un cod primit prin telefon, clientii BT pot afla, de la un robot, diverse informatii uzuale, precum soldul contului, sumele de plata aferente cardurilor de credit, numarul punctelor de loialitate de pe card, detalii despre ratele la credite, dobanzi, comisioane, curs valutar.

Alte banci au implementat un robot de furnizare automata a informatiilor pentru clienti in cadrul call-center-elor, precum si chat-uri pe site-urile proprii, la care insa clientii pot interactiona nu cu roboti, ci cu reprezentanti ai bancilor.

Comunicatul BT:

Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidențialitatea informațiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la inițierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalități: în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).

Cum pot lua legătura cu Livia clienții Băncii Transilvania:

- Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

- Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Proiectul robotul Livia a fost inițiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a început cu întrebarea „Oare noi, la BT, putem face aşa ceva?”, poate fi urmărită pe Blogul BT.

Paşi BT spre digitalizare

Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre lansarea de soluții digitale, iar cele mai recente sunt următoarele:

- facilități la automatele BT de plăți: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) în contul propriu deschis la BT şi schimb valutar (2017);

- campanii de shopping online, cea mai recentă fiind BaBeTe (2017);

- posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar în lei, cu un card bancar de debit ataşat, prin BT Sign Up;

- autentificarea prin parolă unică primită prin SMS pentru tranzacțiile online cu cardul BT;

- brățara contactless, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor atât în țară, cât şi în străinătate;

- posibilitatea de autentificare prin amprentă digitală pe BT24 Mobile Banking;

- prima platformă integrată pentru medicii întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro;

- alimentarea KidCONT – produs dedicat părinților pentru a economisi pentru copiii lor - cu cardul de debit şi fără comision, prin platforma www.kidcont.ro.

Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate şi economie de timp. Ideea deschide perspective noi în comunicarea cu BT, dar şi în educația financiară prin contribuția la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor şi banilor.

Taguri: Banca Transilvania  tehnologii bancare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank instaleaza in sucursale automate pentru plata facturilor, ratelor si altor servicii

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382 statii de plata care vor prelua o parte dintre atributiile casierilor. Astfel, clientii bancii vor putea efectua operatiuni precum servicii de detalii

CEC Bank acorda credite fara comision de analiza pentru proiecte cu fonduri europene

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Astfel, in perioada 9-31 mai 2018, companiile implicate in dezvoltarea de proiecte cu detalii

BCR a acordat de sapte ori mai multe credite imobiliare si de consum decat finantari pentru firme

Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din Romania, a acordat populatiei credite noi de consum si pentru locuinte in valoare de 1,79 miliarde lei, de sapte ori mai multe comparativ cu finantarile pentru firme, care s-au ridicat la doar 259 milioane lei, in primul trimestru din acest detalii

BRD obtine un profit record, dar pierde 10.000 de clienti

BRD a obtinut in primul trimestru un profit net record, de 414 milioane lei la nivel de grup, in crestere cu 25% fata de anul precedent, mai mare decat al Bancii Transilvania, de 389 milioane lei. Pe de alta parte, numarul clientilor BRD a scazut cu 10.000 la finalul lunii martie fata de detalii

Ultimele Comentarii