TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Banca Transilvania deschide noi canale de comunicare cu clientii: robot pe Facebook si Skype

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-05-10 08:34

Banca Transilvania (BT), ai carei clienti au probleme sa ia legatura cu banca prin telefon (call-center), la care trebuie sa astepte zeci de minute pentru a raspunde cineva, le ofera acum acestora o noua alternativa de comunicare: prin intermediul unei pagini Facebook si Skype.

Dupa ce se autentifica prin codul unic de identificare (CIF) al contului IBAN si inca un cod primit prin telefon, clientii BT pot afla, de la un robot, diverse informatii uzuale, precum soldul contului, sumele de plata aferente cardurilor de credit, numarul punctelor de loialitate de pe card, detalii despre ratele la credite, dobanzi, comisioane, curs valutar.

Alte banci au implementat un robot de furnizare automata a informatiilor pentru clienti in cadrul call-center-elor, precum si chat-uri pe site-urile proprii, la care insa clientii pot interactiona nu cu roboti, ci cu reprezentanti ai bancilor.

Comunicatul BT:

Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidențialitatea informațiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la inițierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalități: în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).

Cum pot lua legătura cu Livia clienții Băncii Transilvania:

- Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

- Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Proiectul robotul Livia a fost inițiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a început cu întrebarea „Oare noi, la BT, putem face aşa ceva?”, poate fi urmărită pe Blogul BT.

Paşi BT spre digitalizare

Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre lansarea de soluții digitale, iar cele mai recente sunt următoarele:

- facilități la automatele BT de plăți: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) în contul propriu deschis la BT şi schimb valutar (2017);

- campanii de shopping online, cea mai recentă fiind BaBeTe (2017);

- posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar în lei, cu un card bancar de debit ataşat, prin BT Sign Up;

- autentificarea prin parolă unică primită prin SMS pentru tranzacțiile online cu cardul BT;

- brățara contactless, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor atât în țară, cât şi în străinătate;

- posibilitatea de autentificare prin amprentă digitală pe BT24 Mobile Banking;

- prima platformă integrată pentru medicii întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro;

- alimentarea KidCONT – produs dedicat părinților pentru a economisi pentru copiii lor - cu cardul de debit şi fără comision, prin platforma www.kidcont.ro.

Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate şi economie de timp. Ideea deschide perspective noi în comunicarea cu BT, dar şi în educația financiară prin contribuția la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor şi banilor.

Taguri: banci  Banca Transilvania  tehnologii bancare  call center  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti Bank si-a triplat profitul si si-a majorat creditele cu o jumatate de miliard de lei

Garanti Bank Romania a obtinut la nivel de grup un profit net de 49,4 milioane lei in primul trimestru din acest an, de aproape trei ori mai mare decat cele 17,1 milioane lei obtinute in aceeasi perioada a anului trecut, conform raportului trimestrial al bancii-mama din Turcia, controlata de detalii

Profitul Idea Bank scade cu 85% din cauza creditelor neperformante

Idea Bank, fosta RIB, preluata de grupul polonez Getin Holding, detinut de mogulul Leszek Czarnecki, a obtinut in primul trimestru din acest an un profit net, incluzand rezultatul Idea Leasing, de doar 0,2 milioane lei, in scadere cu 85% fata de aceeasi perioada a anului detalii

BCR modifica aplicatia de mobile banking (Touch 24 banking)

BCR a introdus cateva functii noi aplicatiei sale de mobile banking (Touch 24 banking), care permit utilizatorilor sa efectueze noi operatii in ceea ce priveste setarile datelor personale sau pe cele ale aplicatiei. Iata care sunt noutatile introduse de BCR la aplicatia Touch 24 detalii

Unicredit si-a majorat profitul cu 6% in T1, la 21 milioane euro

Grupul Unicredit din Romania, format din banca, o firma de leasing (Unicredit Leasing) si una de credite de consum (Unicredit Consumer Financing), si-a majorat profitul net cu 16% in primul trimestru al anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, la 21 milioane euro, conform detalii

Ultimele Comentarii