ASIGURARI | Profil

ASTRA Asigurari deschide primul Dispecerat de Daune la Constanta

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-14 18:51

Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente, la cele mai inalte standarde de calitate, anunta compania intr-un comunicat.

In Bucuresti functioneaza cu succes de la mijlocul lunii martie 2011, un Dispecerat in incinta Centrului de Constatari de Daune.
In acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la un sistem de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.

“Astra Asigurari deschide in medie 500 dosare de dauna pe zi, la nivel national. La nivelul judetului Constanta, media dosarelor de dauna deschise zilnic este de 30 de dosare. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite, de la deschiderea dosarelor de dauna pana la finalizarea lucrarilor de reparatie”, declara Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari.

De asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere. Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.

“Incercam sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate”, a concluzionat Radu Mustatea.

Daunele platite la nivelul judetului Constanta, in primele trei luni ale anului 2011, pe segmentul RCA, au fost de 4.372.376 lei (1.298 dosare platite), fata de 1.640.689 lei(528 dosare platite) in aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul CASCO, daunele platite la nivelul judetului Constanta au fost, in primele trei luni ale lui 2011, de 2.954.232 lei (2.036 dosare platite), fata de 2.424.171 lei (528 dosare platite) aceeasi perioada din 2010.

Despre ASTRA Asigurari

ASTRA Asigurari, liderul pietei romanesti de profil, a incheiat anul 2010 cu un volum al primelor brute subscrise totale in valoare de 1.083.209.476 lei, in crestere cu 34% fata de anul 2009, conform rezultatelor preliminare.
Rezultate financiare ianuarie- decembrie 2010:
Cresterea volumului PBS cu 34%, pana la 1.083.209.476 lei
Daunele platite de Astra Asigurari, in 2010, au inregistrat o crestere cu 61% fata de 2009, de la 328.167.178 lei, la 526.883.477 lei.
Compania a intrat pe piata din Ungaria in toamna anului 2010, inaugurand sucursala ASTRA BIZTOSITO de la Budapesta, unde va subscrie pentru inceput pe segmentele: RCA, property si Casco. Compania a adaptat portalul de vanzari online www.astraonline.ro la piata vecina, creand www.astraonline.hu.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii