TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Asseco SEE a avut in 2017 cel mai bun an din istorie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-02-22 09:55

Cel mai bun an din istoria Asseco SEE - Cifră de afaceri în valoare de 134,5 milioane EUR, profit din exploatare în creștere cu 20% (comunicat de presa)

 

Trimestrul 4 2017:

- Cifra de afaceri a fost de 38 milioane EUR, în scădere cu 7%

- Creșterea cifrei de afaceri în Divizia Plăți - veniturile ajungând la 13,4 milioane EUR, o creștere cu 5%

- Creșterea cifrei de afaceri în Divizia Bancară - veniturile ajungând la 11 milioane EUR, o creștere cu 2%

- Creștere de două cifre a profitului din exploatare, care s-a ridicat la 5,2 milioane EUR, o creștere cu 12%

- Rentabilitatea din exploatare a atins 13,6%

- Profitul net, în sumă de 4,3 milioane EUR, în scădere cu 7%

Întregul an 2017:

- Cifra de afaceri a atins 134,5 milioane EUR, o creștere cu 3%

- Creșterea cifrei de afaceri în Divizia Plăți - veniturile ajungând la 49,9 milioane EUR, o creștere cu 10%

- Creșterea cifrei de afaceri în Divizia Bancară - veniturile ajungând la 35,9 milioane EUR, o creștere cu 7%

- Creștere de două cifre a profitului din exploatare, care s-a ridicat la 15,5 milioane EUR, o creștere cu 20%

- Rentabilitatea din exploatare a atins 11,5%

- Profitul net a ajuns la 13 milioane EUR, o creștere cu 10%

- Creștere de două cifre a comenzilor pentru 2018, atingând 95,1 milioane EUR, cu 20%

 

București, 22 februarie 2018: Grupul Asseco South Eastern Europe, (WSE: ASEECOSEE, ASE) a anunțat rezultatele pentru întreg anul 2017, potrivit cărora compania a înregistrat un profit din exploatare în valoare de 15,5 de milioane EUR, o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Cifra de afaceri pe întregul an 2017 s-a ridicat la 134,5 de milioane EUR, cu 3% mai mult decât la sfârșitul anului 2016.

Cea mai mare creștere a cifrei de afaceri după 12 luni ale anului 2017 a fost înregistrată în Divizia Plăți și s-a ridicat la 49,9 milioane EUR, cu 10% mai mult decât în aceeași perioadă a anului precedent. Cifra de afaceri mai mare a fost generată în principal de partea de infrastructură a Diviziei.

În Divizia Bancară, cifra de afaceri a atins 35,9 milioane EUR, cu 7% mai mult decât în cele patru trimestre ale anului precedent. Divizia Integrare Sisteme a înregistrat o cifră de afaceri la nivelul de 48,7 milioane EUR, în scădere cu 5% comparativ cu anul trecut.

Cu toate acestea, cifra de afaceri pe elementul software proprietar al ASEE din cadrul Diviziei Integrare Sisteme a crescut cu 0,8 milioane EUR în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. În 2017 veniturile provenite din vânzarea produselor și serviciilor proprii a reprezentat 65,8% din totalul cifrei de afaceri a grupului ASEE, comparativ cu 60,9% în 2016.

"O mică dinamică a creșterii în 2017 în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent și, în același timp, o îmbunătățire considerabilă a eficienței au dus la creșterea profitului din exploatare cu 20%, ajungând la 15,5 milioane EUR. Cel mai mare contribuitor la îmbunătățirea profitului din exploatare al grupul ASEE în 2017 a fost Divizia Integrare Sisteme. Anul trecut au fost semnate de asemenea o serie de contracte importante, pe termen lung, în cadrul Diviziilor Bancare și Plăți, observând un interes crescut pentru soluțiile noastre mobile și de autentificare, precum și de procesare a cardurilor. A fost cel mai bun an pentru ASEE din punct de vedere al rezultatelor financiare. A fost demarat, de asemenea, procesul de detașare a Diviziei Plăți din ASEE, în societatea Payten. Mă aștept ca această schimbare să contribuie la o creștere și mai dinamică a acestui segment de business în cadrul grupului nostru", a comentat Piotr Jeleński, Președinte al Consiliului de Administrație al Asseco South Eastern Europe S.A.

Rentabilitatea din exploatare a Grupului ASEE după 12 luni ale anului 2017 a atins nivelul de 11.5%, în timp ce profitul net pe întreg anul 2017 a totalizat 13 milioane EUR, cu 10% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Societatea a anunțat valoarea comenzilor pentru 2018 la suma de 95,1 milioane EUR, o creștere de 20% comparativ cu anul trecut.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii