ASIGURARI | Analiza

Asirom VIG are cele mai multe reclamatii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-03-31 15:47

Asirom VIG este firma de asigurari din Romania cu cele mai multe reclamatii primite din partea clientilor, raportate la numarul daunelor, majoritatea plangerilor referindu-se la plata cu intarziere a dosarelor de daune pentru asigurarile RCA, conform statisticilor Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).

Astfel, numarul total al reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom (1.071) in 2017 a reprezentat 1,50% din numarul daunelor avizate, cel mai ridicat procent dintre firmele de asigurari.

Asirom este urmata de Euroins, cu 1,47%, si de City Insurance, cu 1,09%.

Asirom ocupa primul loc si la ponderea reclamatiilor finalizate in favoarea clientilor din totalul daunelor: 1,02%, fiind urmatata de Euroins, cu 0,95%, si de City Insurance, cu 0,74%.

Aproape doua treimi dintre reclamatii (68%) au fost finalizate in favoarea clientilor.

Asirom plateste majoritatea dosarelor cu intarziere

Asirom, firma de asigurari detinuta de grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), plateste majoritatea dosarelor de daune pentru asigurarile auto RCA, respectiv 57,39%, cu intarziere fata de termenul maxim legal, de 10 zile.

Asirom, alaturi de City Insurance, inregistreaza cele mai mici procent de dosare platite in termenul legal dintre firmele de asigurari romanesti.

Durata medie de plata a dosarelor de dauna la nivel de piata RCA in ultimul trimestru din 2017 a fost de 11 zile/dosar.

Asirom inregistreaza un alt recod negativ, la numarul de zile in care a solutionat un dosar de dauna: 127 de zile, durata medie de solutionare a dosarelor de dauna fiind de 39 de zile/dosar.

O pondere de 95% din dosarele de dauna platite anul trecut (42.525 de dosare) au fost solutionate intr-un termen mai mic sau egal cu 3 luni.

Numarul reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom a scazut insa semnificativ anul trecut, cu 41% fata de 2016, la un total de 1.071. Euroins si City Insurance au mai multe petitii, dar si mai multe contracte de asigurare.

Reclamatiile primite de City Insurance au scazut cu 64%, in timp ce reclamatiile primite de Euroins au crescut cu 17%.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Cursul valutar ar putea creste la 4,78 lei/1 euro la finalul lui 2018, estimeaza economistii Garanti Bank

Garanti Bank revizuiește prognoza privind creșterea economică la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionată de bancă la începutul anului, anunta banca intr-un comunicat, in care mai arata urmatoarele: Această creștere va fi, cel mai probabil, susţinută, la fel ca în detalii

ROBOR anticipeaza o noua majorare a dobanzii de referinta a BNR, la 2,5%

ROBOR la 3 luni, indicele utilizat de banci pentru stabilirea dobanzilor variabile la creditele in lei, inclusiv la creditele Prima Casa, a facut vineri un nou salt, de la 2,49% la 2,54%, depasind astfel nivelul de 2,5% la care BNR urmeaza sa majoreze, luni, dobanda de referinta, conform detalii

Banca Transilvania va obtine un castig din preluarea Bancpost

Preluarea Bancpost va fi profitabila pentru Banca Transilvania (BT), desi castigul pe care-l va inregistra banca dupa achizitia bancii grecesti nu se va ridica la nivelul celui obtinut in urma cumpararii Volksbank. "Cifrele aferente preluarii Bancpost vor fi publicate in raportul din T2, detalii

Am testat BT Pay, aplicatia de plati la POS cu telefonul mobil a Bancii Transilvania

Am testat BT Pay, aplicatia de plati la POS-urile magazinilor cu telefonul mobil lansata la finalul lunii ianuarie 2018 de Banca Transilvania, o premiera pe piata bancara romaneasca. Aplicatia este disponibila atat pentru telefoanele cu Android cat si pentru iPhones, insa platile se pot detalii

Ultimele Comentarii