ASIGURARI | Analiza

Asirom VIG are cele mai multe reclamatii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-03-31 15:47

Asirom VIG este firma de asigurari din Romania cu cele mai multe reclamatii primite din partea clientilor, raportate la numarul daunelor, majoritatea plangerilor referindu-se la plata cu intarziere a dosarelor de daune pentru asigurarile RCA, conform statisticilor Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).

Astfel, numarul total al reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom (1.071) in 2017 a reprezentat 1,50% din numarul daunelor avizate, cel mai ridicat procent dintre firmele de asigurari.

Asirom este urmata de Euroins, cu 1,47%, si de City Insurance, cu 1,09%.

Asirom ocupa primul loc si la ponderea reclamatiilor finalizate in favoarea clientilor din totalul daunelor: 1,02%, fiind urmatata de Euroins, cu 0,95%, si de City Insurance, cu 0,74%.

Aproape doua treimi dintre reclamatii (68%) au fost finalizate in favoarea clientilor.

Asirom plateste majoritatea dosarelor cu intarziere

Asirom, firma de asigurari detinuta de grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), plateste majoritatea dosarelor de daune pentru asigurarile auto RCA, respectiv 57,39%, cu intarziere fata de termenul maxim legal, de 10 zile.

Asirom, alaturi de City Insurance, inregistreaza cele mai mici procent de dosare platite in termenul legal dintre firmele de asigurari romanesti.

Durata medie de plata a dosarelor de dauna la nivel de piata RCA in ultimul trimestru din 2017 a fost de 11 zile/dosar.

Asirom inregistreaza un alt recod negativ, la numarul de zile in care a solutionat un dosar de dauna: 127 de zile, durata medie de solutionare a dosarelor de dauna fiind de 39 de zile/dosar.

O pondere de 95% din dosarele de dauna platite anul trecut (42.525 de dosare) au fost solutionate intr-un termen mai mic sau egal cu 3 luni.

Numarul reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom a scazut insa semnificativ anul trecut, cu 41% fata de 2016, la un total de 1.071. Euroins si City Insurance au mai multe petitii, dar si mai multe contracte de asigurare.

Reclamatiile primite de City Insurance au scazut cu 64%, in timp ce reclamatiile primite de Euroins au crescut cu 17%.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Transfond va lansa serviciul de plati instant in 2018

Transfond preconizeza lansarea serviciului Plati Instant la jumatatea anului 2018. Prin acest serviciu se vor putea procesa plăți 24/7 în maximum 10 secunde, account-2-account, conform SCTInst Rulebook v1.0 publicat de European Payments Council (EPC). PROIECTUL detalii

George, noua aplicatie digitala a BCR, aproape de lansare (Video)

BCR a inceput sa-si promoveze noua aplicatie de digital banking dezvoltata la nivelul grupului Erste Bank, denumita George, ca pilotul automat al avioanelor. George a fost lansat deja in Austria, Cehia si Slovacia si are in jur de 2 milioane de utilizatori, a anuntat detalii

Care sunt fintech-urile din SUA si ce servicii financiare ofera

Lista celor mai importante noi afaceri din Statele Unite din domeniul financiar care se bazeaza pe noile tehnologii digitale (fintechs) includ banci digitale care oferta un cont si card Visa gratuite, credite pentru IMM-uri sau servicii bancare destinate unor clienti tinta, precum cei ai unui detalii

Cum isi fardeaza profitul BRD

Daca ati vazut unele stiri conform carora profitul BRD a crescut cu 34,5% in primul semestru al anului, sa stiti ca e vorba de jurnalism tip copy/paste, sursa fiind un comunicat de presa al bancii in care profitul acesteia a fost cosmetizat, ca sa folosim un eufemism. “Profit net detalii

Ultimele Comentarii