ASIGURARI | Profil

Allianz New Europe: trendul crescator s-a mentinut pentru primele noua luni, in ciuda deteriorarii situatiei pe pietele financiare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-12-01 14:38

· Volumul primelor brute subscrise a crescut cu 11 procente în primele nouă luni ale anului 2008, depăsind pragul de 3 miliarde de euro
· Crestere cu 3 procente a profitului operational
· Start cu succes a activitătilor Allianz Direct în România

Allianz continuă să implementeze cu succes strategia de crestere profitabilă în Noua Europă (Grupul Allianz este prezent în Azerbaijan, Bulgaria, CroaŃia, Republica Cehă, Ungaria, Kazakhstan, Polonia, Rusia, România, Slovacia, Slovenia, Ucraina. Începând cu 21 februarie 2007 Allianz a consolidat si rezultatele ”ROSNO“, iar din 21 mai 2007, au fost incluse si rezultatele “Progress-Garant“.), se arata intr-un comunicat al companiei.

Pentru perioada finalizată în septembrie 2008, Allianz a depăsit pragul de 3 miliarde de euro în ceea ce priveste volumul primelor subscrise. În primele nouă luni ale anului 2008, valoarea primelor brute subscrise a crescut cu 11 procente, ajungând la suma de 3,2 miliarde de euro. Profitul operational aferent aceleiasi perioade a crescut cu aproximativ 3 procente, până la valoarea de 272 milioane de euro, de la 263 milioane de euro, valoarea aferentă aceleiasi perioade din anul anterior.

În cel de-al treilea trimestru, nivelul primelor brute subscrise a înregistrat o crestere de 22%, ajungând la valoarea de 1,1 miliarde de euro, fată de nivelul de 0,9 miliarde de euro atins în aceeasi perioadă a anului 2007. Profitul operational a crescut cu 33%, de la 86 milioane de euro, nivel atins în cel de-al treilea trimestru al anului 2007, până la 114 milioane de euro în aceeasi perioadă a anului 2008.

„Allianz continuă să îsi consolideze pozitia de lider în Noua Europă si să îsi consolideze cota de piată la nivelul unui număr format din două cifre. Suntem siguri că, în special în această perioadă dificilă, clienŃii nostri apreciază Allianz ca pe o companie puternic capitalizată si, de asemenea, drept un partener stabil pe termen lung, care oferă soluŃii financiare relevante.

Vom continua să ne intensificăm eforturile pentru a rămâne prima optiune pentru clientii nostri din Noua Europă”, declară Werner Zedelius, membru al board-ului Allianz, responsabil cu activitatea Grupului pe pieŃele în dezvoltare.

Activitatea de asigurări generale

Volumul primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale a continuat să crească. În primele nouă luni ale anului 2008, nivelul primelor brute subscrise a crescut cu 14%, până la 2,4 miliarde de euro, fată de 2,1 miliarde de euro, sumă aferentă perioadei similare a anului precedent. Nivelul primelor în cel de-al treilea trimestru al anului 2008 a crescut cu 6%, ajungând la 747 milioane de euro, comparativ cu 707 milioane de euro în acelasi interval din 2007. Profitul operational obtinut în cel de-al treilea trimestru pe segmentul asigurărilor generale a depăsit nivelul previzionat, înregistrând o crestere de 29%, până la valoarea de 97 milioane de euro, de la 75 de milioane de euro în aceeasi perioadă din anul anterior.

Companiile membre ale Grupului Allianz din Polonia si-au continuat tendinta de crestere. Nivelul primelor brute subscrise în cel de-al treilea trimestru a crescut cu 48%, până la 126 milioane de euro în 2008, de la 85 milioane de euro în acelasi trimestru al anului 2007.

Această evolutie pozitivă a fost determinată în principal de cresterea înregistrată de segmentul asigurărilor auto. O activitate sustinută pe segmentul asigurărilor auto si a asigurărilor de proprietăti a determinat o crestere si pentru companiile membre ale Grupului Allianz din Republica Cehă si Croatia. Cu o rată de crestere de 14% în Republica Cehă, respectiv de 22% în Croatia, în ambele tări se remarcă expansiunea companiilor Allianz pe pietele locale.

Operatiunile de asigurări de viată

În primele nouă luni ale anului 2008, primele subscrise pe segmentul asigurărilor de viată au ajuns la 813 milioane de euro, rămânând la nivelul înregistrat în anul precedent. În cel de-al treilea trimestru, companiile din Noua Europă membre ale Grupului Allianz au reusit cu succes să crească nivelul primelor subscrise cu 55%, de la 216 milioane de euro în 2007, până la 334 milioane de euro în 2008. În aceeasi perioadă, profitul operational a crescut în 2008 cu 55%, până la valoarea de 17 milioane de euro, comparativ cu 11 milioane în cel de-al treilea trimestru al anului precedent.

Toate companiile Allianz din Noua Europă au contribuit la această evolutie pozitivă.
Principala piată care a sustinut această crestere pe segmentul asigurărilor de viată a fost Polonia. În cel de-al treilea trimestru, companiile membre ale Grupului Allianz din Polonia au anuntat o crestere a primelor brute subscrise cu 192%, până la 155 milioane de euro, comparativ cu nivelul de 53 milioane de euro în acelasi trimestru al anului 2007. Această evolutie pozitivă se datorează unei campanii destinate susŃinerii vânzărilor de polite de asigurare de viată, care a fost decalată din primul trimestru în cel de-al treilea trimestru al anului 2008.

Companiile Allianz din Slovacia au raportat o crestere de 20 procente a volumului primelor brute subscrise din asigurări de viată în perioada iunie-septembrie din anul curent, ajungând la 78 milioane de euro, comparativ cu 65 milioane de euro în al treilea trimestru din 2007.

Orientare permanentă către client

În ceea ce priveste vânzările directe de polite pe Internet, companiile Allianz activează actualmente cu succes pe cinci piete din Noua Europă: Croatia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia si România. Dat fiind răspunsul favorabil din partea clientilor fată de produsele oferite prin intermediul Allianz Direct în diferite piete din Noua Europă, în luna noiembrie, Allianz a lansat serviciile de vânzări directe si pe piata din România. Allianz va continua să dezvolte proiecte menite să ofere clientilor produse si solutii relevante pentru nevoile lor si astfel să îsi mentină pozitia de lider de piată.

“Prin profitabilitatea realizată în Noua Europă suntem un competitor de frunte în industrie. Aceasta sustine în mod direct solvabilitatea capitalului, îmbunătătindu-ne, astfel, atractivitatea pentru clienti într-o perioadă de insecuritate. În Noua Europă se manifestă din
ce în ce mai pregnant tendinŃa clientilor de a aprecia calitatea”, a comentat Klaus Junker, director executiv al Allianz New Europe referitor evolutia pozitivă a afacerilor Allianz în regiune.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România È™i din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experienÈ›e în timp real, pe toate canalele, pentru clienÈ›ii săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Un cont bancar poate fi folosit in comun de 4 persoane

ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank. Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau detalii

 



 

Ultimele Comentarii